*Nytårsmanicure – Fireworks Over the top!* + Mine negle-nytårsforsæt!

Hej dejlige mennesker!

Så er det blevet nytårsdag, og senere bliver det aften. Vi er god på vej imod år 2012. Har I nogle sjove planer for i aften?
Jeg skal være hjemme og fejre nytår med familien som jeg plejer, og det er altid super hyggeligt. I år står jeg for at lave mad, og i år er det blevet til noget så skørt som ristaffel. Men det skal nok blive godt! Og jeg glæder mig til at få fyret en masse fyrværkeri af!🙂

Nu til min nytårsmanicure. Heldigvis vidste jeg hvad jeg ville lave i år, så jeg ikke behøvede at sidde og tænke over det. Jeg vil ikke tage credit for dette design, for det er ikke mig der har fundet på det. Jeg så det for længe siden, og synes det var så fint. Designet er fundet på youtube, og er lavet af Mysimplelittlepleasues
Først var jeg lidt ked af, at jeg ikke havde flere forskellige farver Holografiske lakker, men jeg er super glad for looket, selvom det kun er lavet med Gosh Holographic!
Min base er min nye Essie neglelak, Over the top. Jeg elsker simpelthen den lak. Den kræver godt nok 3 lag, men den er ret tynd og tørrer hurtigt, så det gør ikke så meget. Og det er bare de flotteste farve. Desuden ser den også bare så flot ud med mat top coat!

Jeg elsker dette design. Jeg synes det er så festligt og nytårsagtigt! :)

I får også lige to billeder kun af Over the top. Sååå flot!


Jeg tænkte, at jeg ville lave en lille list over mine negle-nytårsforsæt. Nytårsforsæt der er neglerelaterede.
– Få flere hololakker. Jeg elsker holografiske neglelakker, men jeg har kun én- Det skal laves om i 2012.
– Prøve flere mærker.. også selvom de måske ikke har de flotteste flakser.
– Lave endnu mere nail art! Jeg har lavet meget i år synes jeg, men jeg vil gerne øve mig noget mere, så jeg bliver bedre.
– Få en rigtig grøn neglelak!! Jeg har ikke en rigtig flot grøn neglelan, og det må jeg have.
– Sølv og guld neglelak skal købes. Det er for bling. Jeg vil gerne have Gosh Silver igen. Elsker den lak!

Det var hvad jeg havde for nu. Skriv endelig jeres negle-nytårsforsæt! Os så håber jeg, at I får en dejlig nytårsaften, og et fantastisk 2012!!

16 Comments on “*Nytårsmanicure – Fireworks Over the top!* + Mine negle-nytårsforsæt!

  1. Suuper flot design du har! Jeg endte op med en sort, glimmer base, og en masse rhinsten😛

    Mit fortsæt er at jeg kun skal skifte neglelak én gang om ugen – Puuh det blir’ hårdt. Og så skal jeg da også have nogle af ‘de store’ mærker, såsom China Glaze osv.
    Men tror nu jeg skal tage inspiration i dine fortsættere…

    Godt nytår til alle sammen🙂

    • Det var da lidt af et forsæt! Kun én gang.. Det ville jeg godt nok have svært ved! Men det er en god idé. Det er egentlig også noget værre noget sådan at skifte hele tiden, især hvis ens manicure stadig ser “frisk” ud!

      Godt nytår til dig🙂

  2. Wow! De er seriøst blærede! Jeg tjekkede lige videoen ud, og det er da også mega bling med forskellige farver!

    Mine nytårsnegle var ret nedern.. Er ked af, at jeg ikke lavede noget pænere. Der er billeder af dem på min blog hvis du vil se dem🙂

    • Ja, det ser så fedt ud med flere farver også! Jeg må virkelig have nogle hololakker i år!
      Og tak!!

      Jeg synes nu, at dine nytårsnegle var rigtig flotte!🙂

  3. Super flotte negle!!
    Tænkte på hvor man kan få fingre i den der holografic neglelak?🙂

    • Den er vidst ret umulig at få fingre i efterhånden, da den ikke sælges mere. Ellers må du kigge på Ebay. Men der findes jo mange fantastiske sølv hololakker fra andre mærker😀

  4. Ej det altså super flot! .. Jeg kom lige til at tænke på om du har prøvet nogle fleck effect lakker med noget mat topcoat ovenpå? Fx den nye kollektion fra Zoya hvor der er tre af de der fleck effects lakker. De er simpelthen så pæne! (:

    • Jeg har prøvet Nfu oh lakker med mat top coat, og jeg synes det er så fint!
      Jeg har endnu ikke prøvet zoya lakkerne, men deres fleck’s ser ret flotte ud🙂
      Og tak!

  5. De er virkelig virkelig flotte de negle – skal helt klart prøve og lave sådan nogen en gang – jer er smask forelsket i dem, SÅ WOW FLOTTE😀 ved du hvor man kan købe sådan en pensel, man kan lave designet med?

    • Tusind tak, jeg er super glad for, at du kan lide det!🙂
      Jeg har købt mine nail art pensler på Ebay🙂

      • Så lidt, og tak for svaret – prøver at kig på Ebay så🙂

  6. hejsa:)
    jeg syntes virkelig de er flotte, jeg tænkte på hvilket neglelak mærke der er dit ynglings mærke. Det mærke som holder længste og dækker bedst:)
    knus herfra:)

    • Uha, den var svær. Jeg ved ikke med holbarhed, siden jeg altid fjerner min lak ret hurtigt. Men jeg kan bedst lide OPI (Bedt pga. børsten som jeg er ret glad for) og China Glaze, som jeg synes har gode konsistenser og dækker ret godt. Jeg er også vild med Gosh-neglelakker🙂

Skriv et svar

