Farvorit neglelakker i år 2011!!!

Så er år 2011 lige ved at være slut, og år 2012 går os snart i møde. Jeg synes dette år er gået så hurtigt, men tiden flyver jo, når man har det sjovt! Jeg har haft et skønt år.. også neglelaksmæssigt.
År 2011 var året hvor jeg havde en plan. En plan om kun at købe tolv neglelakker selv (ikke medregnet gaver), en plan som jeg har fulgt og overholdt. Dette er jeg ret stolt af. Jeg lavede min 12 polish plan, både for at spare lidt penge, men også fordi jeg ikke ville købe så mange neglelakker. Det har virkelig fået mig til at værtsætte hver enkelt af mine neglelakker, og jeg synes jeg har været godt rundt i min kollektion, og brugt mange af mine neglelakker på nye måde i år.
Næste år vil jeg dog ikke have en plan, der køber jeg bare de lakker jeg vil have. I år har jeg virkelig holdt mig tilbage, for ikke at købe de nyeste kollektioner, og har bare måtte savle over andres billeder. I år 2012 vil jeg selv købe de hotte kollektioner!!
Desuden, et nytårsforsæt, neglelaksmæssigt, er at jeg vil prøve nye mærker. Jeg vil blandt andet gerne prøve Zoya lakker!

Nå, men dette indlæg er simpelthen en liste over mine yndlingslakker i år 2011. Eller, måske ikke blot yndlingsneglelakker, men dem der har gjort indtryk på mig, dem jeg har elsket i momentet, og dem der bare gør mig glad!
Jeg har prøvet at lave dem i en liste, så godt jeg kunne, med ”mindst yndlings” først. (Det lød skørt. Ingen er mindst yndlings, men I ved hvad jeg mener)
Der er 12 lakker (+1) fordi det er passende..
Jeg har lavet en collage, og skrevet tekst til neden under, hvis I skulle være interesserede i at høre hvad jeg har at sige om hver lak!
Husk endelig at klikke å billedet for at se det større. I kan jo også, hvis i vil se flere billeder af en bestemt lak, søge på den, via søgefeltet ude i siden🙂

12: Essie Cute as a button
Dette er virkelig en af mine yndlings lyserøde/korale lakker. Den er så smuk. Og så er den en drøm at påføre!

11. OPI Russian Navy
Overraskende nok, så kommer Russian Navy altså ikke længere op på listen. Den er stadig en af mine yndlings, men der har bare været så mange andre smukke lakker i år, så denne får en fin 11 plads på min liste.
(Billedet er faktisk fra 2010, for jeg havde ikke et uden design fra 2011 :O)

10. Deborah Lippmann Today was a fairytale
Jeg elsker denne lak. Jeg har ikke brugt den voldsomt meget, men det er stadig en af de fineste neglelakker jeg ejer. Den er bare så festlig. Jeg er bare helt vild med Deborah Lippmann lakker. Navnene, flaskerne, farverne. Så herligt!

9. Gosh Golden Bronze
Da jeg prøvede denne igen for et stykke tid siden, blev jeg så overrasket over hvor flot den er. Den skinner bare. Det er ikke min yndlings finish, men det glemmer jeg lidt, fordi den bare er SÅ Flot!!

8. OPI Absolutely Alice
AA kunne nok godt være havnet længere oppe på listen, men igen, der har jo været så mange fine. AA er sååå smuk. Og over et lag OPI What’s with the cattitude, så er man bare good to go!

7. Barry M Raspberry
Jeg elsker denne lak. Sådan en smuk farve, skøn finish, lidt jelly, lidt creme. Og et lag er helt perfekt. Den er bare så flot.

6. Barry M Blue Moon
Jeg vil vove og påstå, at denne er på min top 5 over yndlings blå neglelakker. Den er bare perfekt. En erfekt lys blå lak med shimmer. Åh.. Dejlig lak!

5.Gosh Mulberry
Denne blev købt til 25kr engang. Egentlig mest købt pga. prisen, men omg, den er smuk. Jeg havde ikke troet, at den ville være så flot. Den er bare.. wow. Simpelthen så flot.

4. Deborah Lippmann Waking up in Vegas
Jeg vil slet ikke skrive om denne lak, for det bliver for langt. Anyways, dette var min første rigtige lemming, og den skuffede overhoved ikke. Jeg elsker den farve. Waking up in Vegas er klart en af mine favoritter for i år.

3. OPI Designer … de better!
AH, så så så flot! Helt vildt flot. Jeg er så glad for, at jeg købte denne lak fra Muppet kollektionen, for det er virkelig bare en af mine all time favorites! Så glitrende og skinnende og den farve. Den er bare så speciel!

2. OPI Mermaids Tears
Jeg elsker. Elsker! Mermaids Tears. For det første.. det er bare den flotteste farve, det er en perfekt creme finish som er min yndlings finish!) og så er den bare lækker at påføre. Desuden elsker jeg hvordan den ser ud til min hudfarve!

1. Essie Aruba Blue
Wow, big surprise! Det havde I ikke set komme vel? Ej, jeg tror vidst jeg har erklæret min kærlighed til Essie Aruba Blue før, ret mange gange vidst nok, men I må lige høre det igen. Jeg elsker Aruba Blue, og det er min yndlings neglelak!! Det er den perfekte blå neglelak. Den er bare.. well, jeg kunne gifte mig med den hvis det kunne lade sig gøre.
Det er egentlig underligt, for jeg har ikke postet et billede kun med Aruba Blue på. Så på det billede jeg viser, er der altså et design på.

Bonus. Sweet Coraline FrankenJeg er så stolt af denne franken. Jeg synes den er så fin, og jeg er simpelthen nødt til ar bruge den noget mere!

Der kommer også et indlæg med yndlingsdesigns!

2 Comments on “Farvorit neglelakker i år 2011!!!

  1. Total sej blog! Jeg er selv ret tosset med neglelakker, men dur slet ikke til at lave sådan nogle fine kreative negle. Nu kan jeg jo blive lidt inspireret😀

    • Tusind tak!
      Du må bare komme i gang og øve dig, så skal du nok få lrt aat lave nogle fine negle!🙂

Skriv et svar

