Farvorit negledesigns/nail art i år 2011!!!

Først og fremmest, så scroll lige ned og se de manicurer jeg har postet i dag. I skal ikke glemme at se dem, bare pga. alle de indlæg jeg poster idag😀
Jeg har en masse at indhente jo, når jeg sådan har været væk så længe🙂

Dette er så indlægget med mine yndlings desings og nail art’s for i år.
jeg synes, at jeg har udfordret mig selv en del med nail art i år, o jeg synes selv, at jeg har nået at lave ret meget nail art.

Her er en collage med nogle af mine farvoritter, og nedenunder en lille beskrivelse til hver især.
Dette er ikke i rækkefølge.

1. Bowl of Oranges
Jeg er simpelthen så vild med dette design, og jeg ville ønske, at jeg kunne lave det igen, men det kan jeg helt sikkert ikke. I hvert fald ikke lige så godt. Det var sjovt, for først var jeg ikke særlig vild med det, men det har bare vokset på mig. Helt klart en yndling!

2. Strawberry Avalanche
Jeg elsker også dette design. Dette er faktisk min søsters yndlings af alle mine designs, og jeg kan godt forstå hende. Det er så simpelt, men alligevel super flot. Og hallo.. det er jordbær. Det bliver ikke bedre!

3. Mummi!
Jo flere gange jeg ser mit Mummi design, jo bedre kan jeg lide det. Jeg synes virkelig, at jeg har ramt de rigtige udtryk, og så er jeg desuden vild med det enkle sort/hvide!
Dette var en af mine første forsøg med akrylmaling.. og jeg synes selv, at det gik ret godt.

4. Ravenclaw design
Jeg har lavet alle kollegierne som designs på mine negle, men Ravenclaw er klar mit yndlings af dem. Om det har noget med Aruba Blue at gøre ved jeg ikke, men jeg er ret tilfreds med dette design. Våbenskjolet kunne have været bedre, men jeg synes det er ok.

5. Nanowrimo nail art
Aldrig har jeg sat mig selv på så hård en negle-opgave. Dette var tidskrævende, småt og bestod af en masse retten og sletten og laven om og om. Men jeg synes det blev så fedt. Jeg synes, at det kom ret tær på det rigtige logo, og jeg synes, at jeg fik lavet de små detaljer ret godt.
Jeg ved ikke, om jehg begiver mig ud i sådan noget nail art igen, men sjovt, det var det.

6. 1954 julemærke
Dette er et af de seneste designs jeg har lavet, og jeg er rigtig stolt af det. Jeg synes det blev super godt, og igen synes jeg det ligner det det skulle ligne ret godt, nemlig Julemærket fra 1954.

7. Black/White, trekanter
Jeg skrev godt nok i indlægget til denne mani, at jeg aldrig ville lave dette design igen, og det vil jeg nok heller ikke. Men jeg synes det blev super sjovt og ret flot, og så blev jeg ret glad for billederne.

8. Breaking Dawn design
Jeg ved ikke hvad jeg synes om dette design i det hele. Men jeg er super stolt af skakbrikkerne, og det er derfor jeg har valgt at tage denne mani med her. Jeg er også ret glad for “Breaking Dawn”, som jeg synes er skrevet ret flot.

9. T.S Spivet
Dette design var inspireret af en bog jeg købte på tidspunktet. Og selvom jeg fejlede med at lave fugle, så synes jeg designet i det store og hele er ret flot. Jeg kunne godt overveje at lave det igen, og prøve at lave fuglene lidt bedre.

2 Comments on “Farvorit negledesigns/nail art i år 2011!!!

  1. Jeg er virkelig imponeret over, at du kan lave sådan noget, og at du har tålmodigheden til det! De er vildt flotte allesammen! Især nr. 1 og 6😀

  2. Alle dine designs har været fantastiske i år! Ville ønske jeg var lige så god med en pensel så lille😉 Mine absolut favoritter er nr. 1, 6, og 9, som har efterladt mig med kæben på gulvet efter jeg har set dem! Håber at se mange lækre designs i 2012 også, og godt nytår til dig!🙂

Skriv et svar

