GLÆDELIG JUL!

Jeg ved, at der har været lidt stille på bloggen, men jeg har simpelthen ikke haft tid til noget vildt. I får desværre ikke en julemanicure nu, men det gør I når jeg kommer hjem. Jeg tager nemlig til Sverige for at holde jul med mine forældre, søster og fætter, og jeg glæder mig super meget!
Jeg har taget neglelak med, så jeg kan lave et eller andet, men jeg skal palle let, da vi kun skal være i Sverige i tre dage.

Jeg ønsker jer alle en glædelig jul. Jeg håber I får den Hyggeligste dag!❤

3 Comments on “GLÆDELIG JUL!

    • Jeg har udskudt konkurrencen, da der ikke var så mange deltagere. Ind til videre er den nye frist d. 20 januar!🙂

Skriv et svar

