NOTD – OPI Russian Navy.. med flakies

Det blev altså hverken til et juledesign eller en en manicure til challengen. Simpelthen fordi jeg kom for sent i gang med at lakere negle i går, og derfor var nødt til at lave noget simpelt.
Så derfor tog jeg min OPI Russian Navy, min tidligere yndlingsneglelak (nu overgået af Essie Aruba Blue, som I måske ved)
Men jeg elsker stadig denne lak. Den er bare så flot!

I dag har jeg været syg og hjemme fra arbejde. Jeg er faktisk stadig lidt dårlig, jeg ved ikke helt hvad der sker. Anyways, så besluttede jeg mig for at peppe Russian Navy op med lidt flakies. Ja, det er anden gang i træk, at jeg bruger Nfu oh 51. Men jeg prøver at finde lidt sjove måde at bruge den på, og denne manicure er jeg rigtig glad for.
Endnu en gang er billederne desværre ikke lige så flotte som neglene ser ud i virkeligheden.

Jeg har brugt tape til at lave trekanter og så lagt Nfu oh ovenpå.

6 Comments on “NOTD – OPI Russian Navy.. med flakies

  1. Hej🙂 Jeg er helt tosset med de designs du laver med NFU OH neglelakkerne! Så jeg tænkte på om ikke vil fortælle mig hvor du køber dem henne?

  2. Hvor ser det godt ud du har lagt flakies på, på den måde jeg har Nubar 2010 men lægger det altid over hele neglen burde prøve dette i stedet!

    • Det er i hvert fald sjovt at prøve noget anderledes med flakie-neglelakker. De ser jo fantastiske ud lige meget hvad man gør, stort set😀

  3. Yay hvor fint, jeg elsker tape designs. Og flakes får jo enhver neglelak til at se fantastisk ud🙂

Skriv et svar

