31 manicure Challenge – Day 5 ‘Blue Nails’

Først og fremmest har jeg lige noget at sige.
Denne måned bliver sløv, manicuremæssigt, bare så I ved det. Grunden er, at jeg endnu et år deltager i NaNoWriMo, National Novel Writing Month, et projekt som går ud på, at man skal skrive en bog på 50.000 ord på en måned. Jeg var med sidste år, og klarede det til de 50.000 ord, og det har jeg i sinde at gøre igen i år. Allerede nu går det rigtig godt med min historie. Jeg elsker NaNoWriMo. NaNoWriMo er super hårdt og til tider ret stressende, for man skal altså nå at skrive de 50.000 ord inden måneden er gået, ellers “vinder” man ikke. Så jeg får travlt med at skrive, og har derfor ikke meget tid til mine negle. En anden ting er, at jeg ikke kan tage billeder af mine manicurer, for det er mørkt når jeg tager afsted til arbejde, og det er mørkt når jeg kommer hjem. Og så bliver det nogle skod billeder. Så sådan bliver det altså i denne måned (og sikkert i næste også). det er bare så I ved, hvorfor der bliver opdateret på meget.
Lidt i denne dur, så mangler jeg topcoat. Badly. Jeg har bestilt, for lang tid siden, og det er ikke kommet. Jeg har INTET tilbage. Hvem kan leve uden top coat? Ikke mig. Netop som jeg skrev dette indlæg, kom min far ind med en pakke, som indeholdt min nye top coat og base coat!

Hvis I vil vide mere om NaNoWriMo, så kan I tjekke deres hjemmeside nanowrimo.org. I kan også tage et look på min bog/serieblog og se opdateringer derom www.coewless.wordpress.com

Anyways dette er manicure challenge dag 5. Jeg har lavet NaNoWriMo negle, fordi jeg er i totalt NaNo humør. Så jeg tænkte, at de ligeså godt kunne passe ind i manicure challengen, da jeg alligevel ville have lavet en manicure med den blå Chanel, Coco Blue, på denne dag. Så, blå NaNoWriMo negle.
Dette tog lang tid. Virkelig. Jeg tror, at det er det mest detaljerede design jeg har lavet. Endnu mere detaljeret end mine Harry Potter designs. Dette var virkelig ned i det småtte. Jeg brugte super lang tid på, at så alt til at se rigtigt ud, slette, rette og lave om. Jeg er super stolt og glad for resultatet! (vikingehjelmen på tommelfingeren blev ikke så god, men skidt)
Hvis jeg bare kunne have disse negle resten af måneden!😀
Jeg har selvfølgelig brugt akrylmaling!

10 Comments on “31 manicure Challenge – Day 5 ‘Blue Nails’

  1. OMG Det er mega godt lavet! Vil savne dine posts, men held og lykke med bogen!:)

    • Tak tak.
      Indt til videre går det godt med skrivningen, men der er heldigvis også tid til andre ting, så det er jo dejligt!😀

  2. Jeg er meget imponeret over det lillebitte våbenskjold, kræver jo næsten forstørrelsesglas.🙂

    • Det ville i hvert fald have været rart da jeg lavede designet, jeg kunne næsten ikke se hvad jeg foretog mig!🙂

Skriv et svar

