31 Manicure Challenge – Day 4 ‘Green Nails’

Ah, jeg har haft nogle dårlige manicure dage i dette stykke tid. i søndags gik alt bare galt.. Jeg hader sådan noget. Så derfor har jeg ikke postet negle. Men det gør jeg idag.
Og wow, det er virkelig ikke vejr til at tage neglebilleder i øjeblikket, har jeg ret? Hver gang jeg vil tage billeder, er der så mørkt og trist uden for, så billederne bliver bare ikke specielt gode. Nå, anyways.

Dag 4 i Manicure Challengen er grønne negle. Og grøn er også en af de farve lakker jeg ikke har så mange af.. Ligesom rød, gul og orange (wow, jeg må købe nogle af de farver!).
Jeg ville gerne bruge min OPI Fresh frog og Bel Air, men jeg orkede ikke at lave en hel mani med den, fordi jeg ved hvor vanskelig den bliver at tage af igen.
Så derfor har jeg brugt den til at sponge over OPI Mermaids Tears (selvom jeg var lige ved at bare beholde neglene som de var med Mermaids Tears på. den er bare SÅ fot!)

Jeg ved ikke, hvad jeg synes om denne manicure. Nah, den er lidt.. underlig. Desuden tror jeg ikke, at jeg er voldsomt meget for de to glitterlakker jeg har fra Muppet kollektionen. De er lidt for mærkelige.
Øj, og så ser mine hænder helt tørre og klamme ud.

6 Comments on “31 Manicure Challenge – Day 4 ‘Green Nails’

  1. Hvordan kan en glimmer neglelak være mærkelig? xD Jeg synes det ser mega fedt ud!:D

  2. Jeg faldt over din blog da jeg googlede noget neglelak!
    Og jeg bliver lige nød til at sige at den er super fin og anderledes, da du skriver om neglelakke!
    Så jeg vil da straks følge din blog:D

    Jeg har et spørgsmål til dig:
    hvordan holder du dine negle så velplejet og smukke?:)
    Mange knus herfra.

  3. Jeg synes godt nok også det ser godt ud! Men vil gerne vide hvordan du ligger glimmerlakken på?🙂

Skriv et svar

