VINDER af konkurrencen!

SÅ ER AFSTEMNINGEN STOPPET!

Og vinderen er fundet. Jeg har besluttet at stoppe afstemningen nu, da jeg synes, der har været nok tid, og der er kommet en masse stemmer.. Og tak for alle stemmerne, der er godt at se, at der bliver stemt!

Vinderen blev…. METTE B, med hele 35,26% af stemmerne. Og det var også bare en super fin kollektion du havde lavet dig!🙂

Så hvis du vil være så venlig at skrive en mail med adresse osv, så vil jeg sørge for at sende din præmie til dig!
Til lykke!😀

Og til alle jer andre der var med i konkurrencen, og ikke vandt, der kommer andre konkurrencer, og flere chancer! Så no worries.
Jeg vil dog gerne vide, om I vil have flere af denne slags konkurrencer, med andre temaer selvfølgelig, eller om I vil se noget helt andet. Hvad synes I? Eller har I nogle idéer til andre konkurrencer?

11 Comments on “VINDER af konkurrencen!

  1. Øv øv øv😦 Så har jeg brugt hele weekenden på at prøve at skaffe nogle stemmer helt forgæves😦😦😦😦

    • Ved ikke lige hvad den lavede men der skulle stå Denise som navn😦

      • Det var jo også tæt på. Men som sagt, så skal der nok komme andre konkurrencer. Nok omkring juletid! Så du må bare holde godt øje og deltage når den kommer!😀
        Der skal nok komme andre chancer for at vinde!

      • Måske:/ Ville bare så gerne vinde lige den her🙂 Da jeg er helt vildt forelsket i Decandet Diva, men ikke har luft i budgettet til neglelak😦

  2. Ååh, hvor er det fedt! Tusind tak til jer der har stemt! Og tak Malene!

    Jer der var med i konkurrencen, I havde altså virkelig nogle gode bud! Rigtig misundelig på jeres skills!😀

    Angående kommende konkurrencer, så synes jeg at noget med neglelak at gøre ville være sjovt denne gang. Altså nail art eller sådan noget. Jeg ved godt at alle ikke kan være med, men nu har der jo lige været en konkurrence som alle har kunnet være med i, så kan det måske være noget andet næste gang! Ellers er konkurrencer i det hele taget bare super fede!🙂

  3. Hej! Super fed blog du har! Har lige opdaget den, via en anden blog. Jeg vil gerne spørge dig om noget. Hvordan får du din neglelak til at se så flot ud? Der er vel et par lag på, men mit bliver altså sjasket, mens dine negle er HELT glat. Håber du forstår, og har nogle gode tips til mig🙂

  4. Også et stort tillykke til vinderen herfra🙂 Var fedt at se så mange forskellige bud. Min stemme gik til Nightmare Before Christmas, den var bare så perfekt til lige nu!

  5. Flere konkurrencer! Det er første gang jeg har deltaget i en and i looooove it!😀

Skriv et svar

