Chanel Les Jeans, NOTD – Chanel Blue Boy

HEJ.

Jeg har noget spændende at vise i dag, noget jeg faktisk har haft i et stykke tid, men som jeg, fordi min søster læser min blog, ikke har kunnet vise. Det er nemlig Chanels Les Jeans kollektion. Min søster ønskede sig nemlig Blue Rebel, den mørkeste af lakkerne, utrolig meget, så den købte jeg til hende. Og så kunne jeg simpelthen ikke lade være med at købe hele sættet, sådan så jeg fik de to andre lakker i kollektionen. Altså hallo, det er blå neglelakker, og som I nok ved, så er blå min absolutte yndlingsfarve til neglelakker. SÅ de blev alle sammen købt, og det var godt nok ikke billigt. Jeg var virkelig lidt usikker på, om jeg skulle købe dem, for jeg var lidt modstander af, at bruge så mange penge, på tre lakker, med rimelig plain farver. Jeg elsker farverne, men det er godt nok lidt overdrevet at skulle betale så meget for tre blå lakker, som man sagtens kan finde dupes til. Men jeg gjorde det.
Og det er altså mine første Chanel lakker, og jeg er utrolig glad for dem. Min søster blev også rigtig glad for sin Blue Rebel, og den er også bare super flot til hende!
Jeg elsker altså Chanels flasker. De er bare så flotte og elegante. Og jeg kan rigtig godt lide CC’et på ”proppen”.
Så jeg havde det lidt sjovt med at tage nogle billeder af de tre lakker, sammen med min søsters fede cowboyjakke fra Acne. Det så bare lidt sejt ud. Så jeg undskylder på forhånd for de mange billeder i dette indlæg. Jeg havde det sjovt ;D

Så har jeg desuden taget Blue Boy på, og den er bare herlig. Det er sådan en fin farve. Og den er bare super lækker at påføre. Meget tynd, i forhold til hvad jeg er vandt til, men to lag, og den dækker perfekt og er flot og skinnende.
Jeg kan rigtig godt lide den, dog er jeg ikke helt vild med den til min hudfarve. Der er et eller andet der ikke ser rigtigt ud, men whatever. Jeg ELSKER farven, og så er jeg sku lidt ligeglad med om den ser godt ud til min hud eller ej. Det kan godt nok være lidt ligegyldigt. BTW, ja, så er mine negle klippet endnu engang. Pegefingerneglen har desuden mistet lidt ude i siden, så den ser lidt mærkelig ud. Øv øv, men sådan er det.
Jeg skal nok poste billeder af de andre lakker også😀

6 Comments on “Chanel Les Jeans, NOTD – Chanel Blue Boy

    • Nja, jeg synes der er et eller andet der ikke stemmer ;D. Jeg glæder mig også til at prøve de andre, og vise dem her på bloggen ;D

  1. Hej! Sendte en kommentar til dit forrige indlæg, med det ser ikke ud til at du har set den – den er i hvert fald ikke blevet godkendt. Så poster den lige her også – den er ikke rettet mod noget bestemt indlæg, og du skal jo ikke snydes for en positiv kommentar!🙂

    “Faldt tilfældigt over din blog, og vil bare sige “WAUW”!! Er selv en ren novice udi neglelak, men tror da at jeg skal til at læse lidt med her, for at få inspiration og tips fra en af de virkelig seje!”

    • Jeg har skam set din kommentar, jeg har bare ikke fået svaret på den. Det må du undskylde, nogen gange er jeg lidt slow når det kommer til at svare på kommentarer!😀

      Men jeg er super glad for din kommentar. Det er så skønt at få ros og få at vide, at der er nogen der kan lide det man laver.
      Jeg er rigtig glad for, at du kan lide bloggen, og at du vil følge med! Håber da at du bliver lidt inspireret ;D

Skriv et svar

