31 Manicure Challenge – Day 1 ‘Red Nails’

Så begynder jeg på den dersens 31 day challenge, men som sagt, laver jeg det om til en 31 manicure challenge i stedet, da jeg ikke har lyst, eller tid, til at lave en ny mani hver dag.

Dette er de manicurer man skal lave:

31 Day Challenge
Day 1: RED Nails
Day 2: ORANGE Nails
Day 3: YELLOW Nails
Day 4: GREEN Nails
Day 5: BLUE Nails
Day 6: VIOLET Nails
Day 7: BLACK & WHITE Nails
Day 8: METALLIC Nails
Day 9: RAINBOW Nails
Day 10: GRADIENT Nails
Day 11: POLKA DOTS
Day 12: STRIPES
Day 13: ANIMAL PRINT
Day 14: FLOWERS
Day 15: DELICATE PRINT
Day 16: TRIBAL PRINT
Day 17: GLITTER
Day 18: HALF MOONS
Day 19: GALAXIES
Day 20: WATER MARBLED
Day 21: Inspired by A COLOR
Day 22: Inspired by A SONG
Day 23: Inspired by A MOVIE
Day 24: Inspired by A BOOK
Day 25: Inspired by FASHION
Day 26: Inspired by A PATTERN
Day 27: Inspired by ARTWORK
Day 28: Inspired by A FLAG
Day 29: Inspired by THE SUPERNATURAL
Day 30: Inspired by A TUTORIAL
Day 31: RECREATE YOUR FAVORITE
CHALLENGE

Så dag 1 er røde negle, så jeg har selvfølgelig taget rød neglelak på. Som i måske ved, så har jeg ikke mange røde neglelakker, og jeg ved ikke hvorfor. Jeg har tit sagt, at jeg kun har én rød neglelak, men det er sådan set ikke helt rigtigt. Jeg har faktisk 3, men det er kun den ene der er sådan neglelak-rød (ved i hvad jeg mener). Det er min OPI Off with her red, som jeg elsker. Men den er vist på bloggen mange gange, så den gad jeg ikke vise igen. Den anden mulighed var OPI Smitten with mittens, men den er også vist på bloggen et par gange.
Og så er der den sidste, som jeg ikke har vist før, og hvorfor jeg ikke har det, ved jeg ikke. Den er herlig.

Neglelakken jeg har valgt til Day 1 er Gosh Mulberry. Jeg købte Mulberry i Matas for 20kr engang, da jeg fandt den i en af de der udsalgsbøtter. Det er nok ikke en farve jeg ville have valgt, hvis den havde været til normalpris, for det er ikke lige sådan en farve jeg er tiltrukket af normalt. Men den var billig, og jeg er glad for, at jeg købte den.

Mulberry er endnu en af de der skønne juleneglelakker, som jeg elsker. Jeg er nødt til at lave et lille indlæg med juleneglelakker, for jeg har altså et par stykker som bare er perfekte.
Mulberry er en flot mørk rød med meget fint guld/orange shimmer. Det er ikke ret voldsomt shimmet, men det er til at se, og det ser bare super fint ud. På billederne har jeg tre lag på, plus top coat. To lag er nok, men jeg ville lige prøve med tre.

Jeg er bare super glad for denne lak.

Klik endelig på billederne for at se det fine shimmer bedre!😀

8 Comments on “31 Manicure Challenge – Day 1 ‘Red Nails’

  1. Hvor er den bare fin🙂 Tror aldrig har jeg stødt på den før faktisk. Jeg overvejer lidt at gemme den her til December, altså de 31 dage😛 Så man har lidt at smide på bloggen hver dag😀

  2. Hej Eva!

    Jeg tror snart, at jeg har fået min mor overtalt til at købe en Nfu-Oh lak på deres engelske hjemmeside, men da hun ikke er meget for det der med at købe fra udlandet over nettet vil jeg helst ikke lave et fejlkøb. Og da du har et par lakker af mærket, ville jeg gerne spørge dig til råds. Har du en af deres lakker der bare er helt fantastisk, som jeg må eje? De har jo aalt for mange, så lidt hjælp ville gøre mig meget glad!🙂

      • Ja, 51 er jo det oplagte valg. Smuk smuk lak. Men jeg synes også du skulle overveje 56. Det er i hvert fald den jeg har haft mest glæde af ;D

Skriv et svar

