NOTD – H&M U are smokin’ hot + Opi y’all come back ya hear

Jeg kalder altså dette en NOTD, selovm jeg faktisk har lavet lidt om på den. Lige nu er denne mani blevet lavet til et halloween design, men teknisk set er det jo stadig det her jeg har på. Så NOTD it is.

Jeg ville gerne have orange på, siden, orange er en af mine ynlingsfarver, og så fordi, det er ved at være Halloween. Jeg elsker Halloween, og vi har allerede fået pyntet dejligt op herhjemme, med skønne orange ting. Så fint.
Jeg har ikke mange orange lakker, men jeg ville gerne have Opi Y’all come back ya hear. Det er jo en sorbet-lak, og jeg gad simpelthen ikke det dér med at tage syv-hundrede lag på. Så i stedet lagde jeg H&M U are smokin’ hot, et lag, som base, og det fungerede ret godt. Jeg synes stadig, at man får den dér lækre “sorbet-feel” som Opi’en har. Og det kan jeg så godt lide.

Som sagt, så er dette blevet lavet til en Halloween manicure, den første til mit Halloween tema. Det bliver nok et tema med 5 designs, og jeg glæder mig meget til at få det lavet. Halloween er bare sjovt.. og man kan finde på mange sjove manicurer at lave ;D.

Og så passer dette til min nye orange cardigan ;D

Skriv et svar

