NOTD – Deborah Lippmann Don’t Tell Mama + Merry Unbirthday (franken)

HEJ. Længe siden.. i hvert fald siden jeg har postet en NOTD.

Jeg synes jeg har haft lidt travt, og har ikke haft tiden til at tage ordentlige billeder af mine manis, så derfor har I ikke rigtig set nogen NOTD’s fra mig. Men jeg kommer med nogle i denne weekend, det kan I godt regne med. Faktisk har jeg allerede weekend, så forhåbentlig får jeg lavet lidt neglehalløj😀

De sidste par dage har jeg haft denne mani på, og jeg synes den er så fin. Den er lavet med Deborah Lippmann Don’t Tell Mama (som man jo kan vinde i min konkurrence!) og min elskede franken Merry unbirthday. Super flot kombination. Dog er det så svært at fange holoen fra Merry Unbirthday, men jeg håber man kan få en nogenlunde idé ud fra billederne. I skygge er dette også en rigtig flot mani. Så ser den sort ud med sølvglitter.. helt galaxe agtig😀
Den ligner lidt en tidligere manicure jeg har lavet med Merry Unbirthday, som i kan se ved at søge ude i siden. (og se mine klamme alt for lange negle) Men jeg synes det er såå flot!

Jeg ved, at mine tips ser underlige ud. Min neglelak var chippet, og jeg ville ikke tage billeder af mine negle når de så sådan ud, så jeg tilføjede lidt Don’t Tell Mama.. Håber ike der ser alt for grimt ud.

Jeg har lige bestilt lidt lakker, og en ekstra lille ting til konkurrencen. Jeg glæder mig til at vise det når det kommer!😀

2 Comments on “NOTD – Deborah Lippmann Don’t Tell Mama + Merry Unbirthday (franken)

  1. Hej, hvad gør du for at holde din negle så stærke og ikke-flossede?
    Er de bare altid sådan, eller hvordan?🙂
    Jeg er den uheldige vinder af ekstrem bløde negle, der flosser konstant!
    Så klipper jeg dem ned, for så tænker jeg at de vokser hele ud, men problemet er, at det gør de bare ikke. De flosser igen!😦
    Det er ret trist, for det klæder virkelig ikke mine hænder med helt korte negle.
    Jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle skrive dette.
    -Håber ikke at det er for besværligt.

Skriv et svar

