NOTD – China Glaze Peachy Keen

Hej

Nu har jeg ikke opdateret i lidt tid, fordi jeg synes jeg har haft lidt travlt. De sidste par dage har jeg ikke skiftet min neglelak, jeg har bare haft Peachy Keen på. Jeg tror faktisk ikke, at jeg har lavet en hel manicure med Peachy Keen før nu, og jeg ved ikke hvorfor. Den er så smuk! Og også rigtig efterårs-agtig. Den er godt nok ret lys og pastel’let, men ret efterårs-agtig alligevel. Jeg kan også rigtig godt lide den til min hudfarve, jeg synes det ser super fint ud. Billederne er godt nok lidt “kolde” da de er taget lidt senere på dagen, så min hud ser lidt blå ud.
Jeg havde tænkt mig at lave noget nail art på disse negle, men jeg har ikke fået det gjort. Jeg regner med, at få lavet et eller andet sjovt her i weekenden.

Jeg har OPI Mermaids Tears på tommelfingrene😛

Mine negle ser mærkelige ud. Jeg tror det er fordi, at jeg har ret mange lag på af neglelakken, fordi jeg tilføjede et ekstra i forgårs😀

10 Comments on “NOTD – China Glaze Peachy Keen

  1. Jeg elsker det nye layout! Man kommer helt i efterårsstemning :)<3 Fin neglelak🙂

    • Ja, og det er bare så skønt at komme i efterårsstemning! Nu hvor vi er gået ind i efteråret, var jeg simpelthen nødt til at skille mig af med det sommer-agtige😀

    • og så vil jeg bare lige nævne igen at jeg synes den der længde på dine negle er virkelig pæn. det ser meget sundt og godt ud!

      • Tak tak, hvor er det sødt sagt. Jeg er også rigtig glad for længden på mine negle lige nu. Nu er de endelig vokset lidt, så de er lidt lange.. men stadig ikke for lange😀

Skriv et svar

