NOTD – Sweet Coraline (franken)

Hello, og glædelig weekend!

Her forleden fik jeg lyst til at lave en franken. Jeg fik lyst til at lave en glitter-franken, fordi jeg netop havde stået og kigget på de glitterneglelakker jeg har. Det er godt nok ikke mange, men jeg synes dem jeg har er rigtig fine, og derfor fik jeg lyst til at lave en franken med dem.
Denne franken er faktik lavet ud af ret mange forskellige lakker, fordi jeg også valgte at bruge nogen af mine two way nail art pens. Selvfølgelig er det meste af glitteret faldet til bunden, da jeg ikke har nogle kugler i.. sådan nogle må jeg altså købe til når jeg laver frankens.

Navnet på denne franken er Sweet Coraline. Først havde jeg tænkt mig at give den navnet Love is Magic, men det blev lavet om, da jeg havde vildt meget lyst til at se Coraline i går, og faktisk synes, at Coraline og denne lak passer ret godt sammen. Så Sweet Coraline, som sangen Sweet Caroline, bare med et twist. Genialt, hah?😀

Jeg er super glad for denne fraken. Jeg synes bare den er super fin og sød. I selve lakken er der China Glaze Grape Pop, men det er stadig en ret sheer lak, så her har jeg lagt den over et lag Grape Pop, og jeg kan godt lide resultatet. Den kan også lægges over andre farver, fordi den lilla base i lakken ikke er så tydelig.

Og ja, jeg har klippet mine negle. De var begyndt at irritere mig, og nogle af dem var alligevel knækket. Og faktisk er det ret dejligt at have helt korte negle, not gonna lie. I like it.

Hvad synes I? Og hvilket navn foretrækker I, Sweet Coraline eller Love is Magic.. eller et helt tredje. Hvad ville I kalde den, hvis I havde lavet den?

4 Comments on “NOTD – Sweet Coraline (franken)

  1. jeg synes det er pænt at du har klippet dine negle lidt kortere, men at de stadig har en vis længde. du har sådan nogle pæne negle

  2. just like my name!!!! fuuun!
    Ur blog is a source of wonders!

Skriv et svar

