NOTD – China Glaze Ick-A-Bod-Y

Halløj.

I dag har jeg taget en neglelak på, som jeg ikke har haft på før. Jeg swatchede den lige da jeg fik den, og har ellers ikke brugt den, fordi jeg egentlig syntes den var ret grim. Indtil idag.
Jeg snakker om China Glaze Ick-A-Bod-Y, fra sidste års Halloween kollektion Awakening. Jeg har aldrig haft den store lyst til at tage denne lak på, fordi den bare ikke har fanget mit blik. Og når den har, har jeg bare tænkt “øhh, NEJ!”. Men jeg tænkte, at jeg ville prøve den, og se om jeg kunne komme til at tænke anderledes om den.

Faktisk kan jeg ret godt lide den. Den er perfekt til denne skønne efterårstid. Det er noget virkelig flot glitter i en orange/bronze farve, som bare skinner så fint.
Her har jeg lagt to lag Ick-A-Bod-Y over et lag Essie Very Structured, bare for at give den en god base.

Og nej.. jeg glæder mig ikke til at fjerne alt det glitter-stads. Æh..

2 Comments on “NOTD – China Glaze Ick-A-Bod-Y

  1. Jeg synes den er utrolig flot, og jeg leder efter en dupe i butikkerne. Hvis du finder en, så må du meget gerne sige til🙂

Skriv et svar

