#4 Hoggy Warty Hogwarts – Hufflepuff

Så kommer det længe ventede Hufflepuff design! Dette var det Harry Potter design jeg glædede mig mest til at lave, for jeg har fundet ud af, at jeg er totalt Hufflepuff. Hvis jeg skulle være på et kollegie, så ville det være Hufflepuff. Jeg elsker dog virkelig Slytherin, men jeg har indset, at jeg ikke er halvt så meget slytherin som jeg er Hufflepuff. Desuden elsker jeg gul.

Jeg har lavet to forskellige udgaver af dette design, fordi jeg ikke var helt tilfreds med det første. I det første brugte jeg stamping, og det var bare ikke helt rigtigt. Så jeg lavede noget free hand, som jeg egentlig synes bedre om.

OMG let me tell you, det var ikke nemt at lave dette våbenskjold. Det var virkelig svært, og jeg var sku ved at give helt up. Men jeg VILLE have våbenskjoldet, for det har jeg jo lavet på de andre Harry Potter designs. Så jeg fik lavet det, og jeg blev okay tilfreds.

Dette design er lavet med to lag China Glaze Happy go lucky, Deborah lippmann Don’t tell mama (på tommelfingeren og til stamping og striber) og som altid, akrylmaling til våbenskjoldet.

Jeg håber jeg bliver Hufflepuffer i Pottermore! Jeg har stadig ikke fået min velkomstmail. Ah.
Er der andre HP nørder der venter på deres Pottermore mail? Eller har fået den?😀

8 Comments on “#4 Hoggy Warty Hogwarts – Hufflepuff

  1. Hvor er det altså pææænt! Kunne ikke være mere misundelig! Især tommeltotten! Ååh hvor er det godt lavet!

    Btw, velkomstmail fra Pottermore? Er det ikke kun for specielt udvalgte? Eller har jeg bare forstået det helt forkert? Eller også er du måske udvalgt..? Let me know!

    • Det var for specielt udvalgte, hvis man fandt The magical Quill. Der var 6 eller 7 dage hvor man kunne nå at registrere sig før andre, og jeg nåede det.
      Men Pottermore åbner alligevel i oktober, og hvis ikke jeg får den mail snart, er der ikke rigtig noget specielt ved at være tidligt registreret.

      Og mange tak ;D

  2. Det ser supergodt ud!
    Jeg har fået min, er i Ravenclaw som jeg gerne ville og havde regnet med!😀

  3. Jeg kan simpelthen så godt lide din blog.
    Du er virkelig god til negle.
    Jeg lægger også selv meget neglelak.
    Jeg er fast læser, håber også du vil være det på min.
    Nannakrautwald.blogspot.com

  4. Du er virkelig dygtig😀 er ikke selv den vilde harry potter fan dog, tror kun jeg har set de 3 første film og det har vist været et uheld😛

Skriv et svar

