NOTD – OPI Who the Shrek are you? + franken

Hi.

Jeg havde tænkt mig at poste dette indlæg i går, men mit internet virkede ikke, så nu må jeg poste det nu i stedet for.

Lige nu har jeg en af mine yndlings neglelakker på, nemlig OPI’s Who the Shrek are you?. Jeg synes, at det var så lang tid siden jeg havde haft den på, så jeg måtte bare bruge den. Jeg elsker den så meget. Jeg har skrevet det før, men det er virkelig en af mine yndlings farver. Den er bare så smuk.
For at gøre manicuren lidt mere speciel, lavede jeg en accent negl på ringefingeren, med en franken, Mystery Neon, jeg har lavet for lang tid siden. Den er så super fin.

Jeg har desuden klippet mine negle. Jeg tror ikke, at jeg er til lange negle mere. De irriterer mig hvis de bliver meget længere end den længde de har nu. Desuden synes jeg, at det ser ret godt ud med denne længde.
Og.. så har jeg knækket et stykke af langefingeren, hvilket man også kan se på billederne. Jeg prøvede at tage billederne, så det ikke var så tydeligt.

2 Comments on “NOTD – OPI Who the Shrek are you? + franken

  1. Hvor er den flot😀 Elsker den farve du er kommet frem til ! Den må du altså vise helt en dag🙂

Skriv et svar

