NOTD – Essie Very Structured

Hej!

I går fik jeg lyst til at prøve en af mine nye Essie neglelakker, nemlig Very Structured fra den nye Carry On kollektion. Jeg havde ikke rigtig nogen brune neglelakker, så jeg er super glad for, at jeg fik denne. Det er en meget speciel farve, og jeg har bestemt ikke noget der minder om den. Jeg tror den bliver super fin her til efteråret.

Det er en super lækker lak, både fordi konsistensen er rigtig god og cremet, men også fordi.. den bare ser lækker ud! Det ligner seriøst mælkechokolade. Mums.
Jeg kan både lide den og ikke lide den. Jeg synes den er vildt flot og speciel, men den er også underlig. Det er sådan en underlig farve ;D

Billede nummer 2 er nok det der er mest rigtig i farven🙂. I flasken er lakken mere lysebrun end den er på neglene. På billederne har jeg to lag på, plus top coat.

I morges gik jeg og tænkte, at det var så skønt, fordi det var så lang tid siden jeg havde knækket en negl.. og hvad sker der så? Jeg knækker lidt af langfingeren. AH, og jeg var lige så glad for mine negle. Heldigvis er det ikke noget der er så tydeligt, men hold op noget lo*rt!

3 Comments on “NOTD – Essie Very Structured

  1. Hahah, det er så typisk!! Akkurat det samme skete for mig her for lidt tid siden, mine negle var blevet lange og så gik jeg netop lige og tænkte “ih, hvor er det dejligt!” og så knækker TO af mine negle!😦 vi skal åbenbart bare ikke tænke på det😉
    Super flot farve, men jeg kender godt følelsen. Det er lidt en mærkelig farve som man har blandede meninger om😀 lækker efterårsfarve! Måske du kunne lave nogle efterårsnegle med brunlige/rødlige blade på?🙂 kunne være smukt.
    xxx

  2. Fik lige købt den i går🙂 Jeg vil give dig helt ret i dine betragtninger, jeg kan nemlig heller ikke helt finde ud hvad jeg synes om den. Den er så lækker choko agtig men også lidt underlig😉 Men jeg tror dog den vinder, ved nærmere bekendtskab. For hvem elsker ikke mælkechokolade?!

Skriv et svar

