NOTD – China Glaze Sun Worshiper

HEJ.

I dag har jeg neon-negle. Min yndlings neon, nemlig Sun Worshiper. Jeg har skrevet det før, men denne farve er så lækker. Seriøst, jeg har SÅDAN lyst til at spise den. Bare at hælde hele flaskens indhold i munden. Den er alt for lækker.

Denne gang ville jeg prøve noget nyt. Jeg plejer at lægge neons over hvid, så man ikke skal bruge så mange lag neon. Men der plejer at kunne ses noget hvidt ved neglebåndene, når man renser rundt langs neglebåndende. Så denne gang tog jeg et lag China Glaze Peachy keen (flot flot farve, som jeg aldrig har haft på, sådan rigtigt. En skam). Men det fungerede super. Der er tre lag Sun Worshiper over, fordi farven var lidt svær at få til at blive jævn.
Og som med alle de pokkers neonfarver, kunne jeg ikke få taget gode billeder. Men folk kender sikkert farven😀

Og et billede af en hveps. Jeg elsker mit “andet” kamera. Det kan komme SÅ tæt på ting. Fedt.

I morgen får jeg besøg af mine veninder, og så skal vi holde neglehygge. Jeg håber, at jeg får lov at tage lidt billeder jeg kan ligge på bloggen😀

2 Comments on “NOTD – China Glaze Sun Worshiper

  1. den er nemlig virkelig flot, jeg er også meget glad for min, men du har ret i at det er vildt svært at få den til at dække ordentligt!
    btw. det er ikke en hveps, det er en bi, hvepse er meget kraftigere i farverne gul og sort, og har ikke nogle små hår på kroppen, for de er nemlig kødædere og samler ikke pollen. De små hår på bien bruges til at samle pollen fra blomsterne som de så i sidste ende laver til honning.

Skriv et svar

