NOTD – Fødselsdag!

HEJ HEJ HEJ.

Jeg er super glad i dag, fordi, hvis I ikke allerede skulle have gættet det pga. overskriften, så er det min fødselsdag idag. Min 19års fødselsdag for at være exact.
Og ind til videre har det været en super god dag. Senere kommer der to gæster, og min farmor er her allerede, så det skal nok blive rigtig hyggeligt. Med lasangne og jordbærisvafler på menuen.. Og min søster har bagt banankage.Lækkert!

Så jeg har selvfølgelig lavet fødselsdagsnegle. Det er efterhånden blevet en tradition for mig, at lave flag på neglene, når jeg har fødselsdag. Det har jeg gjort i 3 år nu. Jeg synes det er rigtig fint, og nemmere end at skulle til at lave et eller andet vildt design.

Jeg har brugt min elskede OPI off with her red (kan det virkelig passe, at jeg kun har en rød neglelak? Ja. Og her kalder jeg mig negleblogger/negleinteresseret. Puha.. det er ret pinligt faktisk). Striberne er malet på med hvid akrylmaling. Ja, de er lidt skæve, men det er altså heller ikke helt let at lave helt lige linjer.
På tommelfingrene har jeg lavet lidt bling, og lagt et lag Deborah Lippmann Today was a fairytale oven på den røde lak. I am totally lovin’ it!

Endnu en gang vil jeg tillade mig at vise en sammenlignings-collage. Jeg lavede nemlig også fødselsdagsnegle sidste år(hvilket der også er et billede af her på bloggen). Jeg har også et billede fra 2009, et skønt mobilbillede(note; mit mobilkamera stinker). Det er ret sjovt at se forskellen.

Nu håber jeg vejret holder. Sidste år var det virkelig dårligt vejr, så nu håber jeg bare, at det ikke begynder at regne. Det kunne være rart.

8 Comments on “NOTD – Fødselsdag!

  1. Mange gange tillykke med fødselsdagen😀 Håber du får en super dejlig dag🙂 Neglene er da super fine, kan slet ik se noget skævt i de linjer der🙂

    • Mange tak! Ej, det er heller ikke så tydeligt kan jeg se.. Det var mere når jeg holdte hånden frem for mig.

  2. Tillykke med fødselsdagen!🙂 jeg er også lige blevet 19 år (i mandags).
    Super fine negle! Må, jeg spørge, hvilket kamera du har?🙂

  3. Tusind gange tillykke med fødselsdagen!!!🙂 håber du får en rigtig dejlig dag og bliver fejret godt. Fede negle du har lavet🙂 xxx

  4. Tillykke!!! Håber du havde en rigtig god dag med lasagne, jordbæris og familie!! Søde negle!!😀

    • TAK. Jeg havde en super dag. Desværre fik vi ikke såspist is, fordi min søster havde bagt kage.. Men de er senere hen blevet spist, så det går jo nok😀

Skriv et svar

