Sunshine award

Jeg er blevet tagget af Frk. Fine og Mypolishworld, til denne Sunshine Award, og den vil jeg da med glæde lave. Så tusind tak til jer begge, for at tagge mig med denne søde award.
Spørgsmålene er på engelsk, men jeg svarer altså på dansk ;D

A) Fave color – Har altid været rød. Dog er jeg virkelig blevet vild med navyblå på det seneste, så dét tror jeg faktisk er min yndlingsfarve.
B) Fave animal – Delfin! Delfiner har altid været mit yndlingsdyr, spørg mig ikke hvorfor (selvom jeg dog har det bedste svar på det. I et gammelt Prinsesseblad, under spørgsmålet yndlingsdyr, skrev jeg at det var en delfin fordi “Det er et havdyr, og har en glat hud”. Godt svar) Men jeg elsker delfiner, de er virkelig smukke og søde. Af landdyr kan jeg godt lide elefanter.
C) Fave number – 6 og 14.
D) Perfume I am wearing – Jeg er ikke til parfume. Jeg synes stort set at alle parfumer stinker. Jeg har kun én parfume, og det er Miss Dior Cherie. Det er en af de eneste parfumer jeg kan lide, men jeg bruger den ikke.
E) Something that identifies me – Øhm.. mine altid flotte lakerede negle? (Er det et godt nok svar?, jeg ved ikke hvad jeg skal skrive)
F) What is my passion? (jeg har ingen anelse om hvad jeg skal skrive her)
G) Would you rather get or give presents – Begge dele. Det er skønt selv at få gaver, men det er mindst ligeså skønt at give gaver til andre. Jeg synes ikke at man kan vælge en af delene.
H) What was the last eyeshadow you wore – Øjenskygger fra Urban Decays Naked palette. Jeg tror farverne jeg brugte var Smog, Darkhorse og Half baked.
I) Favorite day of the week- Det må nok være lørdag.. Weekend!
J) Are your nails painted now? – Ja, Gosh Golden Bronze, som i mit forrige indlæg.

Sådan noget her er så sjovt at lave. Det er ret rart at mikse det lidt op, og ikke kun poste NOTD’s.

Jeg er virkelig ikke god til at sende sådan nogle awards videre, så jeg håber det er okay, at jeg bare lader det være ved dette.

Skriv et svar

