NOTD – Nfu oh 56 over Deborah Lippmann Don’t tell mama

Hej folkens, og glædelig weekend!

Denne weekend har jeg virkelig trængt til. Jeg har netop haft min føste praktik i den børnehave jeg skal være i, i et halvt år. Det er et skide godt sted, men jeg er slet ikke vant til at komme hjem så sent. Jeg er nemlig først hjemme klokken 17, hver dag, og når jeg kommer hjem er jeg ret smadret. Så de næste par måneder har jeg nok ikke den store lyst til at lave neglelak når jeg kommer hjem, men heldigvis har jeg ugentlige fridage, hvor jeg kan gøre det.

Her i går havde jeg heller ikke lyst til at skifte neglelak, så jeg besluttede mig bare for at putte noget oven på min tidligere mani, Deborah Lippmann Don’t tell mama. jeg valgte Nfu oh 56, fordi jeg tænkte, at den ville være flot over en mørk grøn lak. Og jeg havde ret. Jeg synes det er en super flot kombination, og jeg elsker simpelthen hvordan flakies har flere forskellige farver.

Jeg synes det er SÅ flot.

5 Comments on “NOTD – Nfu oh 56 over Deborah Lippmann Don’t tell mama

  1. Hej Eva!
    Jeg elsker din blog, så jeg har nomineret den til en Sunshine Award.
    Tjek min blog for mere information😀

  2. Wow. Hvordan laver du din påføring så perfekt med linjer, kanter og det hele? Bare øvelse, eller har du et godt råd du vil dele🙂.

Skriv et svar

