Herôme Nail Hardener

Hej alle sammen!

Jeg har fået et par spørgsmål om hvordan man bruger Herôme nail hardener og hvor man køber den og sådan, så i stedet for at svare på hver enkelt kommentar, vil jeg samle det i et indlæg.
Husk dog på, at dette er sådan jeg bruger min Herôme nail hardener, og sådan jeg altid har brugt den. Det kan derfor også være, at denne metode, og nail hardeneren, ikke virker for alle, men som med alle andre ting, må man jo prøve sig frem, og se om det er noget der virker for én selv.

Herômes negleprodukter kan købes på herome.dk. Man kan helt sikkert købe det andre steder også, men jeg plejer at købe fra deres hjemmeside, hvor man også kan finde en masse andre skønne ting.
Desuden kan man også finde guides til hvordan man bruger de forskellige produkter, også til hvordan man bruger nail hardeneren, men det der står dér, er ikke hvordan jeg bruger den. Det kan man måske sige ikke er så smart, men hey, det har hjulpet!

Man kan få tre forskellige neglehærdere fra Herôme. Man kan få en soft(til hårde negle som spalter), en stærk(den brugte jeg i starten) og en ekstra stærk (som jeg bruger nu). Nu hvor jeg har rimelig stærke negle, kunne jeg måske godt skifte til den stærke, men jeg er sådan lidt bange for, at mine negle fåe et tilbagefald ;D

Som jeg har skrevet før, bruger jeg både min Herôme nail hardener som hardener OG som base under mine neglelakker, og sådan har jeg altid brugt den. Jeg har ikke gjort noget med at påføre den om aftenen for at undgå vand og sæbe, eller hvad der ellers står på hjemmesiden. Jeg har sådan set bare brugt den som en base, og sørget for, at bruge den hver gang jeg skiftede neglelak.

Jeg bruger har desuden altid brugt acetone til at fjerne min neglelak, og nail hardener, også selvom der står på hjemmesiden, at man ikke må bruge acetone. Jeg bruger Matas neglelaksfjerner, og jeg synes aldrig, at det har været et problem.

Som sagt, så er dette sådan jeg bruger Herôme nail hardener, og ja, jeg skider lidt på hvad Herôme skriver på deres hjemmeside, men dette er sådan det har virket for mig.
Men man kan jo altid prøve sig lidt frem. Hvis I er bange for, at gøre noget forkert, kan I jo prøve og følge instruktionerne fra Herôme til at starte med, og hvis I synes der virker, kan I jo altid lege lidt med det, og finde ud af, om i kan gøre det på den måde jeg gør det på😀

Jeg håber, at dette var brugbart, for dem af jer der har spurgt. I må endelig skrive, hvis I får købt en hardener, og fortælle mig, om jeres oplevelse af Herôme nail hardener.

10 Comments on “Herôme Nail Hardener

  1. tusind tak for dit fyldige svar, jeg begyndte at bruge den i forgårs efter instruktionerne med den undtagelse at jeg også bruger neglelakfjerneren fra matas🙂 det er vidst for tidligt rigtigt at sige noget endnu, men jeg bilder mig ind at mine negle i hvert fald er vokset mere end de plejer, eller at de i hvert fald har fået lov til at blive længere end de plejer at blive. De er stadig ret bløde, men jeg håber virkelig at det bliver godt🙂
    med dit resultat vil jeg tillade mig at smide et lag negelak på i aften😀

    god weekend

  2. Tusind tak for dit indlæg, jeg har virkelig ledt efter en dansk anmeldelse af denne hardener. Min veninde har sat den øverst på sin ønskeliste, og vi har snakket en del frem og tilbage om hvor vidt den virker. Synes du der var betydelig forskel fra dagene efter du prøvede den for første gang (selvom det muligvis er længe siden)? Men jeg er glad for at have fundet din blog🙂 er en ny fan! Håber du vil hjælpe mig ved at tjekke min lidt ud xoxo Theresa

    • Det er faktisk lang tid siden nu, så jeg kan ikke rigtig huske det. Men så vidt jeg husker, gik der ikke ret længe før jeg så og mærkede en forskel. Men det kom vidst sådan gradvist. Men det kan jo også være, at det er forskelligt fra person til person.
      Og tusind tak. Skønt at du har lyst til at kigge med!😀

  3. hej.

    Nu har jeg brugt det i nogle dage, og jeg synes at forneme at mine negle bliver hårdere, men de flosser stadig. Jeg har ét ret så stort problem med kuren dog, og det er at det gør helt vildt ondt på mine fingre at bruge den, specielt på min lillefinger som har en ekstra sprød og skadet negl. det dunker og smerter i forholdsvist lang tid men der er ikke noget der tegn på allergi, og det går som regel over efter en times tid eller sådan noget. Har du nogensinde prøvet det eller noget lignende?

    • Jeg synes egentlig ikke. at det er noget jeg har oplevet. Jeg har oplevet, at mine negle har gjort ondt nogle gange, men jeg tror ikke, det har været de gange jeg tog dén på.
      Jeg ved ikke helt, hvad det kan skyldes. Måske er den for skrap til dine negle?..

      Til det med at de flosser, kan du jo købe en af deres andre hardenere, dén til hårde negle der flosser. Jeg har ikke selv prøvet den, men du kan jo se om den virker😀

    • Jeg har købt Herome ekstra stærk,da mine negle er meget bløde og flossede. Jeg måtte stoppe med behandlingen da det føltes som om der var ild i mine finger spidser og i mine negle følte jeg det som om der var strøm i og det trak op i mine hænder.Det var meget ubehageligt og jeg blev ærlig talt også bange da det virkede som om det trak igennem neglene og gik i blodbanen.Selvom jeg er stoppet er mine fingre stadig så ømme at jeg må tage smertestillende for at holde det ud og mine negle er helt røde,man kan kigge igennem dem.Nu vil jeg kontakte Herome for at finde ud af hvad det kan være der er årsag til dette.

      • Det var da en ubehagelig oplevelse. Jeg er ked af at høre, at det er sket for dig. Jeg har personligt aldrig haft problemer med produktet, og snakker jo kun ud fra egne erfaringer.
        Hvis du får svar fra Herôme, vil jeg meget gerne høre hvad de har at sige.

        Jeg håber smerten går væk🙂

Skriv et svar

