NOTD – Nfu oh 51 over Opi Russian Navy (Og Paris)

Hej folkens!

I må undskylde, at jeg har været MIA, men jeg har jo ferie, og jeg er jeg er faktisk lige vendt hjem fra Paris. Jeg har været på en lille tur, tre dage, til Paris med min søster. Det var vores første gang i Frankrig, og første gang, jeg var på ferie alene, uden mine forældre, så det var meget spændende. Selvom vi kun havde tre dage, så nåede vi en masse. Vi boede tæt på Sacre Coeur, så den fik vi set, også inden i, og det var nok den bedste oplevelse, fordi der var et kor der sang, hvilket lød helt fantastisk. Vi fik også set Notre Dame, Pantheon og sidste dag var vi en tur i Eiffel tårnet, helt op til toppen. Og vi stod i kø i laaaaang tid. Vi var også på Champs Élysées for at se det sidste af Tour de France, og det var også bare super hyggeligt.
Så derfor har jeg ikke postet noget i et godt stykke tid. Egentlig ville jeg have taget billeder af mine negle i Paris, men jeg synes ikke, at mine negle var så pæne (fordi de var rundede), og desuden skallede de lidt hurtigt. Men hvis I vil se hvad jeg havde på, kan i jo kigge på dette indlæg.
Jeg havde tænkt mig at købe nogle neglelakker til nogle konkurrencer jeg har i tankerne, men der var virkelig ikke noget spændende. Faktisk fik vi slet ikke shoppet. Min søster købte nogle sæber, og jeg fik, endelig, købt Urban Decays Naked palette, som jeg længe har villet have.
Anyways, nu skal i ikke snydes for en NOTD, så i går fik jeg lige klippet negle og filet dem firkantede igen. Så nu er jeg glad for mine negle igen. Egentlig havde jeg tænkt mig, at lave nogle Frankrig negle, men jeg valgte i stedet at hive Nfu oh 51 frem. Denne gang har jeg lagt den over to lag Opi Russian navy, og jeg synes, at det er super flot.

Og så til sidst, synes jeg lige, at I skal se nogle af de billeder jeg fik taget i Paris.

Det er min søster med det lyse hår, der står og tager billeder af Eiffel tårnet😀

Jeg ved, at jeg stadig mangler nogle Harry Potter negle, og de skal nok komme. Jeg havde bare lyst til at lave noget andet lige nu🙂

6 Comments on “NOTD – Nfu oh 51 over Opi Russian Navy (Og Paris)

  1. Hvad farve er Russian Navy? Blå? For den ser næsten helt sort ud, her under Nfuoh. Desuden en meget smuk og simpel mani🙂

  2. sikke dejligt med sådan en tur. Jeg prøver lige at skrive min kommentar fra det tidligere indlæg her også, jeg er ret desperate efter et svar🙂

    Hej.

    Jeg har købt Herome nail hardener, extra strong fordi jeg tror at mine negle muligvis er endnu værre end dine var – de er bløde som gummi og bliver aldrig længere end to-tre millimeter. MEN jeg har lige et par spørgsmål:
    damen i magasin sagde at det var viildt vigtigt at man ikke brugte en neglelakfjerner med acetone i, da det “hele så er ligemeget.” Den fra matas er der acetone i, har du brugt den hele tiden?
    Derudover sagde hun at man ikke måtte bruge neglelak over nailhardeneren i de 14 dage hvor selve “behandlingen” er i gang, men der står ikke rigtigt noget om det i indlægssedlen. Hvordan gjorde du dengang du prøvede det første gang?

    på forhånd tak og god dag

    Sisse-Sofie

Skriv et svar

