#1 Hoggy Warty Hogwarts – Ravenclaw

Hej!
Sorry jeg har været væk så længe. Min undskyldning er, at det er ferie. Dårlig undskyldning, men sådan er det!

Nu begynder jeg på en ny serie af designs, med et nyt tema, nemlig et Harry Potter tema, som har fået navnet Hoggy Warty Hogwarts. Det er ingen hemmelighed, at jeg er en stor Harry Potter fan, og jeg glæder mig sindsygt meget til at DH part 2 kommer i biografen. Jeg er virkelig ved at lade op til den fantastiske finale, og derfor fik jeg lyst til at lave en Harry Potter serie. Den kommer nok til at bestå af 6 designs, et for hvert kollegie, et med de alle kollegierne og til sidst et Deathly Hallows design, selvfølgelig.

Det første design i serien er Ravenclaw. Endnu en gang har jeg misbrugt min Essie Aruba Blue, fordi det bare er en perfekt Ravenclaw farve. Jeg har lavet sølvstriber med en two way nail art pen, og så har jeg forsøgt at lave Ravenclaws våbenskjold. Jeg synes det er blevet ret godt, dog ville jeg ønske, at jeg havde lavet baggrunden en anden farve, og lavet ørnen lidt lysere. Men jeg synes nu, at det er fint alligevel. Jeg har også lavet et HP logo på tommelfingeren, som jeg også synes blev ret fint. Det skulle bare have været guld, men det må jeg bare huske til næste design. Våbenskjoldet og HP logoet er lavet med akrylmaling.

MULTISMAGSBØNNER (jelly bellys) JEG ELSKER MULTISMAGSBØNNER. Jeg har tænkt mig at tage en stor pose med i biografen!!

Jeg var desuden i Malmø i forgårs, og der købte jeg Mermaid Tears. Jeg måtte have den. Jeg har ville have den i lang tid, og den stod bare der og var så pæn. Så nu er der kun 6 neglelakker tilbage at købe..

11 Comments on “#1 Hoggy Warty Hogwarts – Ravenclaw

  1. Er ik lige så meget inde i Harry potter universet så kender ik rigtig til de forskellige ting faktisk😦 så jeg har undladt at stemme😛 men altså det ser skide flot ud lige meget hvad😀

  2. Ej, hvor er de gode! Er også selv i total HP stemning her for tiden, og må snart lave HP negle igen igen! Elsker virkelig dine negle!!😀

  3. FANTASTISK! You’ve done it again😀 ej, hvor er det bare sindssygt flot! Dét må jeg prøve. Immediately! Og mht premieren, det bliver bare.. ja, fænomenalt?!
    Mermaid’s Tears kommer du til at elske. Den dækker perfekt i to lag og farven er bare så skøn!🙂
    Håber du nyder ferien, det er en totally legit undskyldning😉
    xxx

  4. Elsker de negle der! Jeg har stemt på Slytherin, selvom jeg er en trofast Gryffindor, kunne det være spændene at se resultatet(:

  5. Just have to say..

    Synes virkelig det er alt for sejt at du overholder din indkøbs-kvote! Det er vi nogle der kunne lære noget af🙂 (Droppede simpelthen min kvote, det holdt overhovedet ikke!🙂

    • Haha, tak. Jeg er faktisk også ret stolt af mig selv. Desuden har jeg jo fået nogle lakker i gaver, så jeg har ikke været helt foruden nye lakker😀
      Men jeg synes godt nok også, at det er svært. Der er kommer så mange fine lakker hele tiden😀

  6. Lidt uden for kategori, men hvor køber du dine two way nail art pen??🙂

    • Man kan købe dem på fisketorvet, i en eller anden slikbutik ;D. Man kan også få det andre steder, men jeg kan simpelthen ikke huske hvor.
      Disse blev købt i Malmø.

Skriv et svar

