NOTD – Barry M Blue Moon + Deborah Lippmann Today was a fairytale (PARIS MANICURE)

HEJHEJHEJHEJ!

Jeg er totalt glad, og jeg er nødt til at fortælle hvorfor, ikke? MIN SØSTER OG JEG HAR LIGE BESTILT REJSE TIL PARIS! Jeg glæder mig heeeelt vildt meget. Det er første gang jeg skal ud og rejse “alene”, altså uden mine forældre, men kun med min søster! Og der er min allerførste gang i Frankrig, Paris! AH, vi skal være dér i hele tre dage, og vi skal bo på et hostel der ligger ret godt!
Vi skal først afsted den 22. juli, men jeg er allerede begyndt at tænke på hvad jeg skal have med, tøj.. og neglelak!

Jep, jeg har allerede planlagt hvad jeg skal have på i mine tre dage i Paris! Det er meget rart at have det planlagt allerede, så jeg ikke skal gå og tænke over det ;P.

Jeg vidste, at min Paris manicure skulle være lidt bling, så jeg har hevet to af mine yndlingslakker frem og de to er.. love. Jeg elsker denne mani. Den er så simpel, men den er bare så fin, og.. glitter! Hallo, glitter og Paris. Det bliver da ikke bedre?
Så dette er tre lag Barry M Blue Moon og et lag Deborah Lippmann Today was a fairytale (og top coat)

Spørgsmål: Planlægger I nogle gange hvad I skal have på til bestemte lejligheder, eller laver I jeres manicurer i sidste øjeblik.. eller på dagen?
Jeg plejer nu ikke at planlægge sådan noget, men jeg synes faktisk, at det er ret smart😀

3 Comments on “NOTD – Barry M Blue Moon + Deborah Lippmann Today was a fairytale (PARIS MANICURE)

  1. Laver du ikke snart et indlæg med, hvordan du plejer dine negle o.s.v?(-:

  2. Jeg planlægger det faktisk næsten altid – for lidt siden skulle jeg til en lille piges barnedåb, og havde flere dage før planlagt præcis hvilke to lyserøde lakke der skulle kombineres😀 og det samme med andre ting man nu går og laver. Det er altid sjovt😀 håber du nyder sommerferien!
    Paris er en af de dejligste byer jeg nogensinde har besøgt, glæd dig til at blive completely overwhelmed af den smukke arkitektur og hyggelige gader🙂 og – if I may say so – så råder jeg dig til at besøge Galeries Lafayette, Champs-Élysées og se operahuset udefra😀 BEAUTIFUL.
    Hav en rigtig rigtig god tur!🙂
    xxx

  3. Sikke en fin neglelak. Elsker at der både er store og små stykker glimmer i overlakken.
    Og så lige et spørgsmål – ved du hvor man kan købe Sephora?
    På nettet synes jeg nemlig kun det ser ud som om de leverer til USA

Skriv et svar

