NOTD – Essie Aruba Blue + Nfu oh 56

FLAKIE!

Jeg har haft denne mani på i et par dage, og den er skøn. Ikke så skøn som jeg havde troet; jeg havde lavet en prøve på en af mine nye nail wheels, og det var bare SÅ smukt, at jeg var nødt til at prøve det på neglene. Det er også blevet flot, men ikke nær så flot som på min prøve.
Dette er to lag Essie Aruba Blue + et lag Nfu oh 56. Seriøst, den her kombination skinner bare. Det er virkelig flot!
Jeg havde lidt svært at fange de forskellige farver på billederne, men den skinner i blålige og grønne farver, og det er virkelig bare flot!

2 Comments on “NOTD – Essie Aruba Blue + Nfu oh 56

  1. Super flot! Jeg er altid så imponeret over din flotte kant ved neglebåndene, den er bare så skarp.

Skriv et svar

