NOTD – H&M Bella’s Choice + sommerfugledesign

Ah, er det ikke skønt med fail nails? Eller nej?

I går besluttede jeg mig, meget spontant for at lave noget nail art, og jeg fik lyst til at lave et sommerfugledesign. Det var ret sent om aftenen, og hvis jeg havde haft mere tid, er jeg sikker på, at det ville have blevet pænere. Desuden skulle jeg lige udenfor med en edderkop, og så ramte den nymalede negl med designet på, lige ned mod jorden, så noget af det røg af. Så dette indlæg ryger altså i kategorien fail nail.
Jeg synes heller ikke, at min sommerfugl er specielt pæn. Det ligner en klat. Og så ødelagde toptoaten det selvfølgelig, selvom jeg ventede vildt lang tid på at det skulle tørre, før jeg tog top coat på. IH.

Men det positive er, at jeg elsker Bella’s Choice (Jeg tænker altid på Twilight pga det navn). Den er så let at påføre, og farven er bare rigtig skøn!

2 Comments on “NOTD – H&M Bella’s Choice + sommerfugledesign

  1. Uuuuhhh flot.. Jeg synes virkelig du burde lave nogle tutorials til nogle af dine designs, de er så imponerende😀

  2. Det er da langt fra en fail nail! Synes det ser rigtig fint ud – det behøver ikke være fuldstændig perfekt for at være godt nok🙂

Skriv et svar

