NOTD – OPI Absolutely Alice (+ sammenligning af negle før og nu)

HEJ, og glædelig weekend!

Efter mit “memories”-indlæg, kom jeg i tanke om, at jeg ikke rigtig har fået brugt Absolutely Alice. Jeg har vidst kun, sådan rigtigt, haft den på én gang, og det kan simpelthen ikke passe. Sådan en smuk lak, og så har jeg kun haft den på en gang. Derfor besluttede jeg mig for, at jeg var nødt til at tage Absolutely Alice på!

På billederne har jeg et lag Nail tek foundation II, et lag OPI Ogre The Top Blue, to lag OPI Absolutely Alice og et lag Seche Vite top coat.

OMG, jeg er seriøst nødt til at bruge denne lak noget mere. Jeg har altid synes, at den var vildt flot, og speciel, men fordi jeg kun har prøvet den en gang, dengang mine negle var vildt klamme og grimme, så , har jeg ikke rigtigt haft den store lyst til at bruge den. Det må jeg til!

Jeg synes det kunne være sjovt, at lave en lille sammenligning af mine negle før, Juli sidste år, og nu. Jeg har nemlig postet et billede af Absoultely Alice på mine negle sidste år, og det er altså lidt vildt at se udviklingen!
På et tidspunkt laver jeg en sammenligning med mine bare negle, for der er virkelig også sket meget!

Jeg synes det er helt vildt at se side om side. Hvad sker der får de neglebånd den gang? Ugh..

12 Comments on “NOTD – OPI Absolutely Alice (+ sammenligning af negle før og nu)

  1. Hvad gør du nu ved dine negle som du ikke gjorde før? vil du ikke lave et indlæg om det?

  2. Det synes jeg også kunne være interessant at høre om. Hvad du gør for at pleje dine negle:) Og jeg ville lige høre dig hvor du køber din Herõme nail hardener? Jeg synes ikke at jeg kan finde den nogen steder:) Og forresten, hvad synes du egentlig om den Lush Lemony flutter du købte? Er den noget man bør undersøge:)
    Knus
    Emilie

  3. Hej, den neglelak er simpelthen virkelig flot. Jeg elsker glimmerlakker!

    Nå, nu til noget andet:

    Hvis der var et neglelaks mærke du skulle anbefale, af de dyrere mærker, hvilket mærke ville du så anbefale?

    Mærket skal være en af de let tilgængelige, som man bare lige kan smutte ind i matas og købe.

    Jeg spørger om dette da jeg gerne vil ud og investere i en lidt dyrere neglelak end de ‘normale’.🙂

    • Jeg køber ikke så mange neglelakker i Matas, jeg køber mest på nettet. Men af dem fra Matas, kan jeg bedst lide Gosh. Gosh er ikke specielt dyrt, men de er altid gode, og har fede farver!
      Ellers er der jo Essie-lakkerne, som er landet i Matas’erne. Essie, synes jeg, er også et rigtig godt mærke, og de har også nogle virkelig fine farver.

      Det er stort set de eneste lakker jeg køber i Matas, og som jeg synes, er noget værd. (nu kigger jeg også efter udseenet, at flaskerne ser godt ud, og det er der mange der ikke gør i Matas, synes jeg)

      Jeg håber det hjalp en smule😀

  4. Tror måske også kun jeg har haft AA på 1 gang, det er da også helt galt så smuk den er🙂 Sjovt med sådan et før efter billed, der er virkelig sket meget..

  5. Orv forresten vil da også gerne høre lidt om hvordan lemony flutter er, har nemlig tit tænkt på om jeg skulle købe den🙂

  6. Hvad har du gjort for at få den store forandring?🙂
    Det kunne jeg VIRKELIG godt bruge at få at vide🙂
    Dine negle er så utroligt smukke – altså, nu!🙂

  7. Jeg vil virkelig også gerne vide hvad du har gjort, så dine negle er blevet så flotte<3

Skriv et svar

