NOTD – Barry M Blue moon (?)

Hello!

Her i fredags var mine forældre og jeg i Sverige for at hende min søster hjem fra højkolen. Det er godt nok dejligt at have hende hjemme. Det har været mærkeligt at hun har været helt i Sverige.. hver dag. Men nu er hun hjemme igen. Og hun havde gaver med! Og hvad havde hun til mig? NEGLELAKKER! Yep. Barry M neglelakker, mine første af slagsen. Super flotte farver!

Den røde hedder Rasberry, og den blå hedder.. well, problemet er, at der ikke står navn p, og tallet i bunden giver ikke noget svar når man søger på nettet. Men efter lidt research, så er jeg fundet frem til, at det måske er den nye Blue Moon. Hvis der er nogen der har den eller ved det, så må I meget gerne sige om jeg har ret eller ej. Men ind til videre er det Blue Moon.

Og selvfølgelig skulle den prøves! Og nu har jeg fået en yndlingslak. Den er i hvert fald langt oppe på listen. Måske nummer 2. Den er simpelthen SÅ flot.
Det er en lys blå.. Med hidden shimmer! Det kan sjældent ses, men det er virkelig bare så flot, og giver lige lakken lidt ekstra. Der er lidt Chanel Riva over denne lak. Super super flot!

På billederne har jeg 3-4 lag på, da jeg synes jeg havde VNL. Men det fede ved denne lak er, at man godt kan slippe af sted med 2. Det giver sådan et fint let look. Fantastisk.
Jeg er simpelthen så glad for denne her neglelak. Og så er den så dejlig nem at påføre. Så man kan vidst roligt sige, at Barry M har gjort et godt indtryk på mig.  

Er den ikke bare virkelig flot!? Love it!

Jeg havde også bestilt lidt Lush med hjem, da der var en Lush dér i Sverige hvor hun var. So I finally got it. Lemony Flutter!

4 Comments on “NOTD – Barry M Blue moon (?)

  1. Den burde hedde Blue Moon, det står der i hvert fald i bunden af den jeg har🙂 Og der står med store bogstaver 317 og med mindre under navnet 109. Så håber det hjælper dig😉 Den er i hvert fald flot og Raspberry er en farve jeg har kigget på utallige gange men af en eller anden grund aldrig fået bestilt. Så det må jeg jo lige gøre næste gang😀

  2. Hvilke butikker kan man købe Barry M i Sverige??
    Hilsen Denise

Skriv et svar

