NOTD – OPI Smitten with Mittens

Hi people!

Jeg håber ikke, at denne post bliver for lang, for jeg har noget at skrive!😀

I går besluttede jeg at lakere mine negle, så jeg havde en helt frisk og pæn manicure til danskeksamen (som jeg har været til  i dag). Jeg rendte nemlig rundt med en bar hånd, og en med en franken, som jeg ikke ved om jeg poster billeder af. Men det synes jeg simpelthen ikke, at jeg kunne møde op med. Er der nogen der kan følge mig? Det synes jeg var lidt for pinligt.
Jeg havde sådan lyst til at hive min OPI Smitten with mittens frem, efter jeg lavede mit ”memories” indlæg. Og jeg tænkte, at den ville være rigtig fin at have på til eksamen, og bruge den som en slags.. lykkeamulet. Lykke-ting. Så det gjorde jeg.

Jeg er så glad for denne lak. Jeg synes bare, at den er så fin. Jeg elsker altid røde neglelakker. Det ser bare så klassisk ud, og shimmeret i Smitten with mittens, giver den lige lidt ekstra ”umpf”. Den skinner simpelthen sådan. Desværre, og sådan har jeg altid haft det med denne neglelak, så ærgrer det mig, at man ikke får guldshimmeret over på neglene. Eller man kan i hvert fald ikke se det. Det kunne have været så lækkert. Men, det gør ikke noget, for den er super flot alligevel. OG den er så skøn at påføre. Dette er et lag Herõme nail hardener ekstra strong, to lag Smitten with mittens og et lag Seche vite top coat.

Oh, og så må man sige, at dette blev en lykkeamulet for mig. For jeg fik nemlig 12! Jeg havde overhoved ikke regnet med det, for jeg havde trukket en tekst jeg bestemt ikke var glad for. Og jeg havde troet, at jeg fik 7. Så fra nu af, så er dette min lykke-neglelak. Thanks Smitten with mittens!

On another note, jeg planlægger at lave min nye tema-serie. Som nok bliver dyre-designs. Jeg ville elske at bruge mine XL Plates, men jeg vil egentlig hellere lave noget free hand, og noget som folk selv kan “efterligne” hvis de nu ikke selv har XL pladerne. Så det bliver free hand, og det synes jeg også er så sjovt.
Jeg er også ret glad for de designs jeg fik lavet i min Fruity Fresh serie, men jeg kan ikke lave flere. Jeg har prøvet. Så nu er det 3 i hver omgang. Det passer også fint. 3 er er godt tal (men ikke så godt som 12.. muhaha)

Jeg håber I har det dejligt!
Jeg skal hente min søster på højskolen i morgen, og så bliver det bare den dejligste weekend! Skønt!

6 Comments on “NOTD – OPI Smitten with Mittens

  1. Tillykke med den flotte karakter!!😀 ej hvor fedt! Det er godt med en lykke-neglelak😉 og den er super flot! God weekend🙂
    xxx

    • Tak! Det er super fedt at få 12!😀
      Nu er det min lykkeneglelak, hver gang jeg skal til eksamen ;D

Skriv et svar

