Nail polish memories

Hi!

Lige om lidt poster jeg en NOTD, men først noget lidt anderledes.
Jeg kom i tanke om, hvordan nogle neglelakker har “minder” tilknyttet. Sådan har jeg det med nogle af mine neglelakker, og når jeg ser på dem, kommer jeg til at tænke på de “minder”. Lyder det mærkeligt? Well, jeg tror, og håber, ikke at jeg er den eneste der har det sådan.

Så jeg synes det kunne være sjovt at lave et indlæg med de neglelakker jeg har nogle minder omkring, og dele dem med jer. Og hvis I har lyst, må I meget gerne hoppe med på vognen. Jeg ville elske at læse nogle af jeres neglelak minder!😀
Dette indlæg er præget af en masse “first’s” men jeg synes tit, at der er flest minder ved en’s “first’s” Sådan har jeg det også med musik. Den sang jeg har hørt først fra en kunstner er tit min yndlings😀

Den trofaste sorte neglelak!Lad os starte med den “kedelige”. Den almindelige sorte creme lak. Dette er ikke min første sorte neglelak, men det er den jeg har købt flere gange. Gosh Nero. Den er ret god, men denne er blevet ret gammel, så jeg bruger den ikke. Men jeg vil gerne gemme den, fordi den minder mig om de simplere dage hvor jeg kun gik med sort og rød neglelak😀

Først vundne neglelak!China Glaze Rio. Dette er den første neglelak jeg vandt. Jeg vandt den sammen med Opi A rose at dawn broke by noon, fra Neglenymfernes 50 læsere giveaway. Denne lak er så fed. Jeg burde bruge den noget oftere. Det er en sheer lyserød shimmer, som over sort bliver den flotteste blå shimmer-lak! Den er så skøn.

Første OPI neglelak!Opi Smitten with mittens var min allerførste Opi neglelak. Jeg vil altid kunne huske denne lak som den første Opi neglelak. Den er virkelig speciel for mig. Og heldigvis har jeg stadig en masse tilbage af den. Det er den perfekte røde jule-lak! 

Første Nfu Oh lakker!Jeg kan huske da Nfu Oh 51 bare var det helt store inden for neglelak. Og Nfu Oh’s flakies i det hele taget. Jeg vil næsten vove og påstå, at dette er den eneste gang jeg har været med på en neglelak-trend. Jeg tror også, at jeg havde den inden den blev helt stor inden for blog-verdenen. Anyways, Nfu Oh lakker er fantastiske. Især den orange, 44. Den er bare.. Årh.

Alice neglelak.. Første glitter!

Absolutely Alice. Årh, den Alice in wonderland kollektion var lækker. Men jeg er også lidt for pjattet med Alice i Eventyrland. Jeg har kun to lakker derfra, denne og Off with her red (selvom jeg SÅ gerne vil have Mad as a hatter..). Dette er min første glitter lak, og omg. Den er bare pure love. Glitter glitter glitter.

Første holografiske!Gosh Holographic, min første, og stadig eneste holografiske neglelak (omg, hvilken negleblogger er jeg. Jeg har kun én holo. Det er for galt!)Men hvilken bedre holografisk lak kan man have, end Holographic? Jeg tror stort set alle elsker denne. den er bare helt fantastisk. Især når der er ens første, og man ikke har ser holo-effekten før. Jeg var i hvert fald helt forbløffet da jeg først prøvede den.

Første lemming, for realz!Deborah Lippmann Waking up in vegas. Jeg har skrevet om denne, så jeg gider ikke gå helt i detaljer. Jeg har ikke rigtig haft nogen lemmings som sådan. Der har været neglelakker jeg har været helt vild med, men ikke sådan MUST HAVE. Bort set fra denne. Jeg elskede denne lak lige fra første gang jeg så den på Lady Gaga. Og jeg elsker den stadig. Den er bare super flot!

Yndlings neglelak. Ever!Opi Russian Navy. Jeg E L S K E R denne her neglelak! Det er seriøst min yndlings neglelak nogensinde. Jeg havde slet ikke troet, at jeg ville komme til at elske den så meget da jeg købte den. Jeg tror, at det bliver svært for andre neglelakker at hamle op med denne. Den er bare perfekt!

 

That’s it. Jeg håber I synes det var sjovt. Jeg havde bare lyst til at lave noget andet og anderledes.
Om lidt poster jeg en NOTD. Måske. Eller også går jeg i seng og læser. Nu må vi se😉

8 Comments on “Nail polish memories

  1. Fantastisk idé! Tror jeg vil lave sådan post også en af de næste dage😀 det er sjovt for der er faktisk rigtig mange neglelakke som minder en om noget specielt, eller betyder noget specielt.
    Og jeg misunder dig HELT vildt over Smitten With Mittens, Absolutely Alice og Waking Up In Vegas😀 dem vil jeg bare så gerne have fingrene i. Og jeg kunne ikke være mere enig mht Russian Navy! Den er bare purrfect. Skal have fingrene i Suede versionen😀
    xoxo

    • Det kunne være fedt at se nogle af dine minder😀
      Jeg er også bare så glad for de lakker. Super super flotte! Og Russian Navy er bare.. ja perfekt! Uh, jeg kunne også godt bruge den suede version!😀

  2. Ja super god ide. Jeg har også tænkt på at lave et indlæg med mine favorit lakker men det er dæmme svært at vælge.

    Sussi

    • Det er ikke så meget mine farvoritter, mere bare dem der har en helt speciel betydning på grund af minderne, og historien bag😀
      Men et farvorit indlæg kommer der helt sikkert på et tidspunkt!😀

  3. Ved du om der findes en dupe for Waking up in Vegas? Og har du evt mulighed for at lave en review/sammenligning?

    • Jeg har ikke selv nogen der ligner. Men prøv at søge på nettet. Jeg ved, at der er nogen Essie lakker der ligner, men kender ikke navnene😀

Skriv et svar

