XL stamping plates & første forsøg!!!!! [Image heavy]

OMG! Nå man taler om solen.. Så kommer postbuddet med en pakke til én! Jep, that’s right, jeg har fået min pakke som jeg har snakket om, og jeg er sååå glad nu!

I pakken var mine xl stamping plates plus en xl stamper og lidt andre ting, bestilt fra Magnonails.de. Så vidt jeg ved, kan xl plates kun bestilles fra Magnonails og chez-delaney.com, men det er billigere at købe fra Magnonails. De har desuden mange andre lækre ting man kan blive fristet af.

Da jeg fik pakken, var jeg lidt overrasket over hvor lille den var, da jeg troede, at pladerne var større, og da jeg så pladerne, var jeg også lidt bange for, at motiverne ikke kunne fylde en hel negl. Men de er alligevel omkring dobbelt så store som mine Bundle monster plader (de gamle).

Jeg havde bestilt pladerne B, C og D. Til hver af dem fulgte en lille seddel med inspiration, hvilket jeg synes er rigtig smart.

Faktisk havde jeg et helt andet design planlagt for i dag, så da pakken kom, havde jeg allerede lavet en manicure med Deborah Lippmann Naked, men jeg var selvfølgelig nødt til at prøve pladerne! Så det jeg havde tænkt mig, må blive en anden dag.

Nogle af de motiver jeg prøvede, blev ikke helt overført, men jeg tror, at det var fordi jeg var lidt sjusket. Desuden brugte jeg ikke de bedste neglelakker. Jeg tror, at jeg er nødt til at købe nogle konad special neglelakker, og i hvert fald noget special top coat.

Anyways, de er bare helt perfekte i størrelsen, og efter jeg har prøvet et par gange, er det blevet en del lettere at få hele motivet over på stamperen.
Mit første forsøg er ikke perfekt, da jeg i min iver var lidt for voldsom med tommelfingeren og lillefingeren. Men ellers synes jeg, at det fungerede perfekt, og jeg er sååå glad for de her plader!

Husk at trykke på billederne for at se dem i stor størrelse!😀

B

C

D

 

Billeder af første forsøg (Og med første forsøg mener jeg efter jeg havde prøvet lidt på den anden hånd)


I er mere end velkomne til at efterlade requests til hvad i vil se, hvilket motiv i hvilke farver. Jeg er i hvert fald blevet meget inspireret af disse, thank god. Jeg troede næsten, at jeg var nødt til at slette bloggen på grund af min totale lack of inspiration.

Jeg har også lavet lidt prøver på et papir, bare for at se hvordan de forskellige motiver blev overført. Og jeg er virkelig imponeret. Selv de vildt detaljerede er bare helt perfekte. Den eneste jeg havde lidt problemer med, af den jeg prøvede, var den crackle-agtige, men ellers virkede de andre rigtig godt.
Desuden prøvede jeg lidt med forskellige farver, fordi det bare er så flot! Jeg mener, prøv lige at se den dér fjer/blad!

7 Comments on “XL stamping plates & første forsøg!!!!! [Image heavy]

  1. Hvor er de fede! Tænkte på om du har et stempeldesign der gør det muligt at lave noget påfuglsagtigt på neglene?

  2. OH MY GOD, de er flotte!!!! Jeg har lige siddet og overvejet at købe de nye Monster Bundle plates, men nu vil jeg da næsten hellere have de her!😀 wow. Glæder mig rigtig meget til at se hvad du finder på med alt det her! Og don’t delete the blog😦 we luvz it!

  3. Wow, det mønster du har stemplet er sindssyg fedt! Og detaljeret🙂 Skal så afgjort ha’ kigget mere på de plader, det er fedt de har lavet noget til større negle!

  4. Fuck hvor er de nice eva! loooove it!
    ps. dont ever delete this blog!

  5. Jeg tænkte på, om du betalte told, og hvad var forsendelsen?😀

    Tak på forhånd!

  6. Må jeg være så fræk af spørge dig hvor du har købt disse ” plader ” ?

Skriv et svar

