Need.. Inspiration

Hey folkens!

Det er efterhånden et par dage siden, at jeg har postet en NOTD, men jeg er simpelthen så uinspireret! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal lave, og det jeg så får lavet, bliver ikke så kønt ;D. Jeg er vidst inde i en dårlig periode.

Så derfor har jeg brug får jeres hjælp! Jeg har brug for noget inspiration til hvad jeg kan lave! Noget nail art eller et eller andet. Så smid nogle idéer til mig, for jeg er altså lidt desperat lige nu ;D

I vil gøre mig rigtig glad hvis iIhar nogle idéer!😀

9 Comments on “Need.. Inspiration

  1. Havde du ikke snakket om at skulle lave vandmeloner i forlængelse af dit frugt tema?

  2. totoro-negle, eva! kunne være alt for nuser. altså, fra min nabo, totoro!!!

Skriv et svar

