I <3 Models Own

Dette er bare en lille post, ingen NOTD i dag, selvom jeg nok burde poste sådan én. Men det må blive imorgen.

I går modtog jeg en pakke fra Models Own, og det er første gang jeg har bestilt derfra. Jeg havde virkelig brug for nogle flere 6-way nail buffers. Jeg havde en som var helt slidt, som jeg havde købt fra Asos, men de er nu udsolgt, så istedet måtte jeg jo bare købe fra selve Modelsownit.com
Så der røg lige tre af dem ned i kurven(en til min mor), plus en glittter eyeliner og en gratis sort eyeliner. Alle sammen skønne ting!

Men da jeg så åbnede pakken, var der noget mere med, som jeg ikke havde bestilt. Øjenskygger.. med virkelig flotte farver. Der lå også et lille håndskrevet brev, og jeg blev simpelthen så rørt over det.
Jeg elsker når online-shops gør sådan noget. Det giver da virkelig én lyst til at købe dér igen, når man ved, at det er sådan nogle flinke mennesker der er bag.

Jeg elsker make-up, så jeg blev virkelig glad for de her! De er simpelthen så flotte!

Og da dette er en negleblog, så er jeg også nødt til lige at kommentere på bufferen. Den er det eneste der virker for mig. Den er simpelthen så god!

Jeg håber I alle har en dejlig weekend!😀

6 Comments on “I <3 Models Own

  1. Ej, hvor sødt af dem!😀 det er skønt når man får en lille note med. Har overvejet flere gange at bestille derfra.

    • Det var simpelthen så sødt!
      De har virkelig også nogle fine ting til ingen penge. Jeg vil i hvert fald købe derfra igen😀

  2. Om ikke jeg selv er på jagt efter en buffer, og jeg har længe ville shoppe fra Models Own… Tror det er på tide🙂 Fedt, at der stadig er firmaer, der giver ekstra ting med i købet!

    • De er SÅ gode de buffere. Jeg kan i hvert fald rigtig godt lide dem!
      Jeg elsker simpelthen når firmaer gør sådan noget. Det gør at man husker siden til en anden gang😀

Skriv et svar

