H&M Preppy Pink + søsters træ

Hello!

I forrige indlæg viste jeg billeder af ”mit” træ. Min søster requestede så, at jeg skulle finde en lak der passede til blomsterne på hendes træ. Jeg var desværre nødt til at meddele hende, at blomsterne var visnet.
Men da jeg kom hjem i dag kiggede jeg, og fandt faktisk et par enkelte blomster som ikke var visnet, så jeg tænkte, at jeg ville se om jeg kunne finde en lak.

You see, min søster er i Sverige på højskole, så hun har slet ikke fået set sit træ i blomst i år, så hun ville gerne se lidt billeder af det. Det er også sådan et fint træ.

Jeg fandt to lyserøde lakker som det måske kunne være, China Glaze Someting Sweet og H&M Preppy Pink. Først prøvede jeg Something Sweet, men den var en værre b*tch i dag. Så i stedet prøvede jeg Preppy Pink, som var lidt bedre, men stadig ikke helt god. Jeg må anskaffe mig nogle bedre lyse lyserøde!

Lakken er en del mørkere end blomsterne, men jeg havde ikke andet. Til gengæld synes jeg blomsterne er SÅ fine, så dem er der også lidt billeder af.

BTW, hvad sker der når man er allergladest for sine negle? En af dem knækker! Jep, en af mine negle knækkede i går. Og så er de ikke engang lange i øjeblikket. IH. Så derfor kan man se på disse billeder, at jeg snedigt prøver at gemme langfingerneglen😀

Så Lea, dette er til ære for dig!😀

Skriv et svar

