NOTD – China Glaze Flip Flop Fantasy

Hvad passer bedre til dette lækre forårsvejr, end en farvestrålende neonlak?
Det har simpelthen været det bedste vejr de sidste par dage, og det har bareværet SÅ skønt! Så i dag var jeg simpelthen nødt til at smække en neonlak på neglene, fordi jeg sådan havde lyst til noget farvestrålene og sjovt.

Jeg valgte China Glaze Flip Flop Fantasy, som er en koralfarvet neon. Jeg synes at det ser rigtig fint ud, når mine negle er korte. Og faktisk kan jeg rigtig godt lide mine negle i denne længde.

Dette er to lag Opi Alpine Snow, to lag Flip Flop Fantasy og et lag Seche.
Som I ved, er neons ikke de mest fotovenlige lakker, så dette er ikke helt true to life. Men bare forstil jer en vild neon lak i denne farve ;D

Så er påskeferien slut. Lidt surt, men hvor har det været en skøn ferie! Jeg har virkelig hygget med familien, og vi har nået en masse ting!
Så er der skole i morgen.. til klokken 16. Arh ;D

9 Comments on “NOTD – China Glaze Flip Flop Fantasy

  1. uhm neon! jeg elsker neon!

    Jeg har selv lige modtaget nogle neonfarvede chinaglaze, og en seche vite, og sidder lige nu med “sun worshiper” og pink voltage på både fingre og fødder, men jeg har oplevet at det er enooormt hurtigt til at flage af? om det er china glaze eller seche der får den til det kan jeg ikke helt finde ud af, har du monstro nogle tricks til hvordan jeg kan undgå at lortet går af?
    ps. jeg har basecoat fra sally hansen under, det plejer at give lidt, men det gør det vare ikke helt i denne sammenhæng…

    • Mit skallede også hurtigt af, så desværre har jeg ikke rigtig noget råd. Måske hjælper det lidt at have en farvet lak neden under, hvid eller en farve tæt på neon’en. Jeg ved det faktisk ikke, det er lidt træls:/

  2. Det er godt nok en fin sommerlak, den der🙂 For nyligt havde jeg selv en neon-lak på – dog på fusserne. Den er også fra China Glaze og hedder Rose Among Thorns. Virkelig flot og sommerlig.

    Nu hvor du har forbudt dig selv at købe mere end 12 lakker i år, kan du jo kigge forbi min blog, hvor du kan være heldig at vinde fire forårslakker fra GOSH😉

    Hav en dejlig dag!

    • Ja, jeg synes også den er rigtig fin! :] Jeg har også en neon på tæerne. Det ser så fint ud.. selvom det er skallet lidt af nu ;D

Skriv et svar

