#3 Fruity Fresh – Bowl Of Oranges

KONKURRENCE: People, min konkurrence kører stadig. Ind til videre har jeg fået to bud, og ærlig talt vil jeg meget gerne have nogle flere. Så hvis der er nogen der har lyst til at vinde nogle lækre lakker, så klik på billedet ude i siden og se hvad I skal gøre. Der kan ikke ske noget ved at man prøver ;D

Wow.. hvad sker der lige for hvor MIA jeg har været? Der er så lige gået 5 dage siden sidste indlæg. Det føltes som ret lang tid. Anyways, jeg har påskeferie, og jeg slapper totalt af.

Forleden knækkede min langfinger, og det var slemt. Jeg ved ikke helt hvad der skete, men den havde det ikke godt, så derfor var jeg nødt til at klippe alle neglene, så nu er de helt korte. Det er seriøst tredje gang på omkring en uge at jeg har klippet mine negle. Jeg tror det er ret godt for dem, at de er blevet klippet ned. Selvom de er ret stærke. Men de har brug for en ny begyndelse.

So, i dag besluttede jeg mig for at lave det næste design i min Fruity Fresh serie. Sidst stod valget mellem vandmelon og appelsin, og appelsinen vandt. Det var dog tæt løb, 45 stemmer mod 42. Desuden er det så fedt at så mange stemmer. Det synes jeg er rigtig dejligt!
Så det er hvad jeg har lavet i dag. Jeg startede ud med en lys blå base, OPI What’s with the cattitude? Egentlig vidste jeg til at starte med ikke hvordan dette design skulle se ud, men jeg tænkte, at blå passede meget godt til appelsiner.

Udfordringen i dette lå i, at jeg ikke har nogen rigtig ”appelsin-farve” så jeg var nødt til at blande nogle af de farver jeg nu havde. Det var lidt besværligt. Men jeg synes det lykkedes okay.

Først var jeg så utilfreds, men da jeg havde lavet alle neglene, blev jeg rigtig glad. Jeg synes simpelthen at det er sådan et sødt design. Det eneste jeg ikke er såå vild med, er de røde pletter jeg har lavet, men de generer mig ikke så meget.

Fun Fact: Bowl Of Oranges er en sang af Bright Eyes. Jeg har først lige hørt den idag, i min søgen efter sangtitler med “orange” i. Heldigvis kendte min søster denne sang, så jeg ikke skulle søge længe ;D

BONUS:
Jeg har lige lakeret mine tånegle med China Glaze Pool Party, lyserød neon lak. Den er for fed. Men fordi mine tær ikke er de pæneste, får i et billede af What’s with the cattitude og slørrede tær  ;D. Dette var så før jeg havde lavet appelsindesignet.

8 Comments on “#3 Fruity Fresh – Bowl Of Oranges

  1. Du er simpelthen så god! Det er helt vildt.
    Fantastisk sødt design – jeg stemte på appelsin🙂 Virkelig flot du er helt klart en af mine yndlings-bloggere🙂

  2. Ihh hvor er de søde, jeg beundrer din tålmodighed for at kunne lave sådanne designs- Jeg sidder selv pt, med den grimmeste påskekylling på den ene finger, jeg får et mindre grineflip, hver gang jeg kigger på den!

  3. Fine negle. Stemte også på appelsin😀

    Jeg håber jeg når at få tid til at lave et design til din konkurrence. Men baby Hannah synes ikke at jeg skal have tid til andet end hende😀

    Go påske, Sussi

    • Sådan er det jo med de små , de vil så gerne have opmærksomhed😀

      Ellers må vi jo se om hun vil lade dig deltage en anden gang måske ;D

Skriv et svar

