NOTD – H&M Material Girl + China Glaze Re-fresh mint

Hello people, og glædelig tvillingedåbs-dag😀. Er der andre end mig som fulgte med i dåben? Hvad synes I om navnene? Personligt er jeg meget skuffet (Jeg gættede på Christoffer og Elisabeth, som ville have været så sødt!). Jeg er ikke så vild med navnene, især fordi de slet ikke passer sammen. Desuden, hvor nuttede var Isabella og Christian ikke? Nårh!!

Nå, nok om dette, men nu ved I hvad jeg har brugt dagen på ;D

Dagens manicure består af to skønne skønne lakker, som bestemt kommer til at blive brugt meget her til foråretog sommeren, for de er simpelthen så dejligt forårs/sommer-agtige.
Jeg er blevet i rigtig forårshumør, når solen sådan titter frem som den gør ind i mellem. Dog er det danske vejr noget underligt noget, men vi har da haft nogle skønne solskinsdage, og det har været så herligt. Derfor er det jo oplagt at neglene bærer præg af det smukke vejr.

Derfor har jeg to vidt forskellige lakker på, som dog passer rigtig godt sammen.
Jeg har valgt H&M’s Material Girl, min yndlings lyserøde lak i min kollektion. Den er skøn fordi den er så pangfarvet, og har noget fantastisk shimmer. Desuden er den dejlig at påføre.
På ringefingrene har jeg valgt at lægge China Glaze Re-fresh mint, og slutte af med mat top coat. Jeg synes at de to lakker passer så godt sammen, og jeg synes det er fedt med de to forskellige finishes (hvad er det danske ord? :O)

I dag (derfor lidt tip wear, da dette er.. tredje dag jeg har dene manicure på) fangede jeg lidt solskin, så man kan se hvor flot shimmer Material Girl har. Seriøst, yndlings lyserøde lak!

Fun Fact: Jeg har faktisk flest lyserøde lakker i min kollektion, hvilket er undeligt, da det ikke er voldsomt tit jeg har lyserød neglelak på. Det synes jeg er lidt sjovt. FYI så er min yndlings neglelakfarve blå, så dem ville jeg selvfølgelig gerne have flest af ;D

2 Comments on “NOTD – H&M Material Girl + China Glaze Re-fresh mint

  1. Wauw, det ser faktisk vildt fedt ud med de to farver/finishes sammen! Det er ikke noget jeg kunne have fundet på, men det viser bare at man skal være lidt modig engang imellem!🙂

    • Nogle gange er det sjovt at være modig og prøve noget anderledes😀
      Jeg er i hvert fald ret glad for denne mani!

Skriv et svar

