NOTD – Gosh Silver + Deborah Lippmann Today was a fairytale

Hej!

I går besluttede jeg mig for at prøve den sidste af mine Deborah Lippmann lakker.Jeg har før prøvet Waking up in Vegas og Naked.. Og nu var det så Today was a fairytale’s tur. Jeg havde glædet mig rigtig meget til at prøve denne lak, for vi kan vidst alle blive enige om, at den er ualmindelig fantastisk. Sølv gitter.. og Taylor Swift sang. Så kan det sku ikke være bedre!
Jeg valgte at parre den med en sølv lak, selvom den har en lys blå base. Men jeg har set den over lakker som Pelican Gray og Sea Spray, så jeg ville prøve over en sølv.

Så denne manicure består af et lag Gosh Silver, tre lag Today was a fairytale (så der kom masser af det skønne glitter på!) og et lag Seche Vite.
Godt nok falder glitteret ret meget i ét med baggrunden, men man kan stadig se det. Jeg føler nærmest, at jeg har sølvpapir (eller stanniol som det hedder på moderne dansk) på neglene! Det er totalt party ;D

Jeg synes det er superfint! Jeg gælder mig bare ikke til at fjerne det igen.. al det glitter. Omg. Men til gengæld har jeg nu en fed bling-mani i et par dage! Så det er jo dejligt!

Fun Fact: Today was a fairytale er nok en af mine yndlings Taylor Swift sange. Now, Jeg er stor Taylor Swift fan, og ja, denne lak er endnu federe fordi den har det navn den har!

Btw, ja der er altså knækket en flig af min pegefingernegl. Men jeg nænner ikke at klippe neglen. Så sådan må det være.

5 Comments on “NOTD – Gosh Silver + Deborah Lippmann Today was a fairytale

Skriv et svar

