#2 Fruity Fresh – Sour Cherry

Happy weekend!

I dag har jeg endnu en Fruity Fresh post til jer. Først og fremmest vil jeg lige sige tusind tak til alle der stemte i afstemingen om hvilken frugt jeg skulle lave. Super fedt at så mange gad. Resultatet er, at kirsebær vandt med 52.54% (31 stemmer). Så det er jo hvad jeg måtte lave. Selv havde jeg lyst til at lave vandmelon, men nu må vi se hvad i vælger til næste gang😉

So, kirsebær. Dette var faktisk lidt en udfordring, for jeg synes ikke der er voldsomt meget man kan lave med kirsebær. Så jeg har gjort det meget simpelt, og lavet en manicure med french tips og lavet lidt kirsebær og kirsebærblomster. Jeg synes det er blevet ret fint, men det er ikke det mest kreative, så jeg håber ikke, at I kirsebær-stemmere ikke er alt for skuffede ;D

Til dette design har jeg et lag Herõme nail hardener soft på. De french tips er lavet med China Glaze Something Sweet, bærrene med China Glaze High Hopes og Four Leaf Clover. Til sidst sluttet af med Seche vite.
Blomsterne er fra Bundlemonster pladen BM11, og er stampet på med Something Sweet.

Fun Fact: Sour Cherry er en sang af The Kills. Jeg kender den fra Gossip Girl soundtracket fra sæson 1. Faktisk en ret så fed sang. Og et godt album.

 

One Comment on “#2 Fruity Fresh – Sour Cherry

  1. Ej, hvor er det flot! Gid jeg var så dygtig. Er helt vild med designet og farverne.
    Har lige fundet din blog og ELSKER den🙂

Skriv et svar

