NOTD – China Glaze Lemon Fizz Matte + nye negleting

Hello world.
Hvordan har I det alle sammen? Godt? Det har jeg i hvert fald!:D

I går var jeg et smut forbi posthuset for at hente min lille, men gode, pakke med negleting som jeg har bestilt på Amazon. Ingen neglelakker, det kan jeg jo ikke rigtig tillade mig på grund af Planen, men lidt negletreatments og hvad man ellers kalder det, det kunne det jo godt blive til. Desuden så er top coat, base coat og andet ud over neglelakker ikke med i min plan. Da man jo går igennem sådan en top coat ret hurtigt, virker det mere rigtigt at de er uden for planen.

Dette er hvad jeg har købt:

Nail Tek Foundation II Ridge Filling Base coat – Fordi jeg synes jeg har fået lidt ridges i mine negle, og ville se om denne ville virke til det. Den er super god, og faktisk er den lidt ala min elskede Heõme! Den styrker virkelig neglene og gør dem stærke, dog tørrer den mat, hvilket jeg ikke er så vild med. Ellers er den skøn!

Essie Matte about you – Min første matte top coat. Igen, I know, jeg er så lagsom til de trends dér, og egetlig har jeg aldrig været super vild med det matte look. Jeg købte den mest til mine flakie-neglelakker, fordi jeg simpelthen elsker dem med mat top coat.
Men jeg er allerede super glad for den. Den er totalt magisk!😀.. Men mere om denne længere nede.

Og så har jeg købt Seche Restore, for at se om jeg kan redde min gamle Seche vite.. og så har jeg købt en ny SV fordi jeg sådan trængte, og det er godt nok skønt at have en top coat igen!

I går skulle jg selvføgelig prøve min matte top coat med det samme, så jeg to dden over min Russian Navy + franken manicure fra det foregående indlæg.. Og egentlig var det ikke meningen at der skulle postes et billede af det, men der er simpelthen SÅ flot!

Men dette blev fjernet igen, fordi beglelakken var begyndt at skalle på den anden hånd, og det ville jeg ikke rende rundt med. I stedet prøvede jeg Lemon Fizz fra China Glaze, og resultatet..

Well, let me just say, at jeg har lidt blandede følelser for den matte top coat. Jeg synes det ser super cool ud, og det er en sjov måde at kunne forvndle de neglelakker man nu har på.
Dog synes jeg hurtigt at skidt sætter sig fast på det. F.eks. blev mine negle fyldt med blyantsstreger i skolen idag, og det var ikke lige til at tage væk. Det så forfærdeligt ud. Så måtte jeg vaske hænder.
Desuden har den, allerede her en dag efter, allerede mistet noget af sin matte effekt. Det synes jeg er lidt ringe. Men jeg synes stadig, at den er ret cool, og jeg glæder mig til at se den over flakies!
Første billede er fra igår, andet er fra idag. Man kan godt se, at lakken ikke er lige så mat på andet billede.. Også selvom de er taget i forskelligt lys.

Fun Fact: Kender I det, når alt bare går galt når man lakerer negle? Sådan en dag havde jeg igår. Jeg havde lakeret alle negle, så ramte lillefingeren essieflasken, det samme gjorde ringefingeren to sekunder efter.. Og pegefingeren blev lavet om 4 gange, fordi det bare ikke blev pænt, og gik helt helt galt. Jeg hader sådan nogle dage!

Jeg undskylder for evt. stavefejl. Jeg er træt. det bliver rettet imorgen.

One Comment on “NOTD – China Glaze Lemon Fizz Matte + nye negleting

  1. Det er ret træls at matte topcoats de holder så dårligt, for det ser super fedt ud ellers. Men mht de dage hvor det bare går helt galt – by God, dem kender jeg godt!😀 det er SÅ træls.
    Lemon Fizz, hvor godt dækker den? / hvor mange lag skal der til med den?🙂

    xxx

Skriv et svar

