NOTD – OPI Russian Navy + Franken (Merry Unbirthday)

Hey people!

Ja, jeg var altså nødt til at prøve min Merry Unbirthday over endnu en lak, og nu elsker jeg den franken endnu mere. Den er simpelthen så flot. Desuden er den god fordi jeg stadig mangler top coat, og denne får lakken til at tørre hurtigt. Så det er jo meget smart, når man sådan ikke lige har en top coat ved hånden!
Og btw, hader I ikke bare når man bestiller noget på nettet, som så kommer når man ikke er hjemme, så man skal hente det på posthuset? Det er så irriterende! Lige den dag jeg ikke er hjemme, så kommer de nye negleting, og topcoat jeg har bestilt!

Jeg fik heldigvis fanget lidt sol, men det er altså ikke den nemmeste lak at fange på billeder. Men heldigvis gad den vise holoen idag, selvom det langt fra er lige så flot som i virkeligheden.
Anyways, på billederne er den lagt over en af mine ultimative yndlingslakker OPI Russian Navy (love love love). På billederne er der to lag på, og så Merry Unbirthday ovenpå.

Denne franken er bare så lækker. Årh. Og så når man, som mig, ikke har mere end sølle én holo-lak, så er det da lidt fedt, selv at have lavet en semiholo, som kan lægges ovenpå alle farver ;D

I love it!❤

4 Comments on “NOTD – OPI Russian Navy + Franken (Merry Unbirthday)

  1. Åh hvor er det flot!!🙂 Russian Navy er også en af mine yndlings lakker!

    • Tak!
      Jeg har bare brugt en klar neglelak og blandet forskellige lakker i. Blandt andet lidt Gosh holographic og nogle glitterlakker fra nogle nail art pens (det er så det glitter der er faldet til bunden, men de har også farvet lakken lidt)

Skriv et svar

