NOTD – OPI Miami Beet + Franken (Merry Unbirthday)

Hey!

I dag har jeg en fed kombi at vise jer, med to lakker som jeg virkelig godt kan ide.
Jeg har taget OPI Miami Beet på, en virkelig flot rødbedefarvet lak. Det må være en af mine yndlingslakker. Den er simpelthen så flot, og så er den SÅ nem at lægge på. Virkelig. Den er en drøm at påføre! På billederne har jeg tre lag på, da jeg synes, at der var visible nail line. Der er ingen top coat på, da jeg ikke har noget tilbage. Ups, Jeg har dog bestilt, så forhåbentlig kommer det snart!😀. Jeg har også bestilt lidt andre negleting, så det bliver dejligt at få!

Ovenpå besluttede jeg mig for at lægge min franken Merry Unbirthday, som jeg har vist på bloggen før. Dog er glitteret i den faldet ned til bunden og kan ikke rigtig rystes rundt, så nu er det egentlig bare en holografisk glitterlak. Rimelig sejt! Så den tog jeg ovenpå, og fik en rødbede-hololak! Nice.
Det er dog lidt svært at fange holoen på billeder, men lidt kan man da se. Jeg elsker altså denne franken! Jeg må snart prøve den over andre lakker!😀

Det holografiske er virkelig flot i virkeligheden. Det var bare næsten umuligt at fange på billederne ;D

2 Comments on “NOTD – OPI Miami Beet + Franken (Merry Unbirthday)

    • Det har jeg ikke. det må jeg gøre næste gang😀
      Men nu er det jo okay, for jeg er jo blevet glad for den uden det glitter dér ;D

Skriv et svar

