1års fødselsdag konkurrence!

Hallo!

Guess what time it is (not summertime ;D). It’s contest time.

Jep, så sker det endelig. Og ja, valget faldt på en konkurrence i stedet for en giveaway, men jeg håber, at folk har lyst til at deltage alligevel. Jeg vil bare så gerne se Jer være kreative😀

So, som I nok kan gætte, er det en nail art konkurrence. Og hvad er så temaet?
Jeg havde en masse temaer, som alle var gode, men et skulle jo vælges. Så jeg skrev det på nogle sedler og fik min mor til at trække. Og hun trak ”Dig”. Som I kan se, at der et ret bredt emne, og det er sådan set op til jer selv, at fortolke ordet ”Dig”. Jeg tænker på, det som hvad der beskriver dig bedst, via nail art. Eller bare noget du godt kan lide. Det er ”Dig” der bestemmer. Men dertil skal I så også lige skrive kort om begrundelsen for lige netop det I har valgt.

Jeg synes, det er fedt med sådan et bred emne, for man kan jo helt selv fortolke det, og på den måde kommer der en masse forskellige bud!😀

Regler:

  • Fortolk emnet ”Dig”, og lav det som nail art/design, plus skriv en lille begrundelse for valget, så jeg ved, hvorfor du har valgt som du har gjort, og hvilke tanker der ligger bag.
  • Kun én deltagelse pr. person
  • Send meget gerne flere billeder, hvis der er behov for det
  • Send dine billeder og begrundelse til: Coewless@gmail.com
  • Konkurrencen slutter d. 1 maj kl. 00.00

Vinderes nail art/design vil selvfølgelig blive postet på bloggen , så andre kan se det😀

Og hvad er det så liiige man kan vinde? Jo. Jeg har fået samlet 3 lækre neglelakker sammen, fra 3 lækre mærker, og jeg er selv helt vild med dem. Jeg har ikke personligt prøvet disse lakker, men jeg er så vild med farverne på dem, og jeg må indrømme, at jeg er en smule jaloux på dem der vinder dem :]

Lakkerne er:

OPI Glow up already

Deborah Lippmann  Hit me with your best shot

Essie Aruba blue

So guys, Hit me with your best shot (see what I did there? ;D), og kom I gang med noget nail art/design.
Jeg håber, at folk har lyst til at deltage, og være med i konkurrencen om disse skønne lakker!😀

Hvis I har nogle spørgsmål, eller andet, er I selvfølgelig velkomne til at stille dem i kommentarene.

7 Comments on “1års fødselsdag konkurrence!

  1. Wow, fantastiske præmier! Virkelig lækre valg🙂 Jeg skal i hvert fald i tænkeboxen – det bliver sjovt at finde på noget til emnet!

    • Ja, jeg synes også selv, at det er nogle fantastiske præmier! de er så lære ;D
      Jeg glæder mig til at se hvad du finder på ;D

  2. Sjov konkurrence, desværre er jeg ikke en der lave naildesigns, så glæder mig da bare til at se hvad der bliver fundet på i stedet🙂 Og stort tillykke med det 1. år😉

  3. Ville ønske at jeg havde flere materialer – så var jeg klart tilmeldt din konkurrence, men desværre har jeg ikke så mange materialer som fx dotting tools osv. 😦

Skriv et svar

