Baby negledesign

Hi!

Så poster jeg lige billederne fra Neglenymfernes baby konkurrence. Jeg synes, at det var sådan et sjovt tema, og jeg havde det sjovt med at finde på hvad jeg ville lave. Og så vandt jeg, hvilket bare er så fedt!
Jeg valgte at lave forskellige designs på hver negl, fordi jeg gerne ville lave mere end én ting! Jeg har malet sutten og sutteflasken med akrylmaling, og anden er malet med neglelak. Desuden har jeg tilføjet lidt rhinsten, bare for at give det lidt ekstra.

4 Comments on “Baby negledesign

    • Tak! Jeg er rigtig glad for, at du kan lide det. Super fedt at jeg vandt. Det er fedt at blive “belønnet” for noget man har lavet ;D

Skriv et svar

