#1 Fruity Fresh – Strawberry Avalanche

Hej folkens.

I dag vil jeg præsentere jer for et nyt projekt, som jeg synes kunne være sjovt at lave. Jeg synes nemlig, at det godt kan blive lidt ensformigt bare at lave NOTD’s, som for det meste bare er en plain neglelak uden et design. Derfor har jeg tænkt mig at lave nogle tema negledesigns. I første omgang har jeg kun ét tema, hvor der så vil komme ca. 5 designs. Men måske, hvis jeg føler for det, kommer der flere temabaserede negledesigns.
En anden ting er, at jeg for hver design vil lave en poll/afstemning, for at se hvilket design i vil se næste gang. Bare for at få Jer lidt med, og lave noget lidt andet end det jeg plejer. Og så håber jeg da, at I vil være med til at stemme😉

Jeg håber, at I synes om idéen, og jeg glæder mig i hvert fald til at poste nogle designs.
________________________________________________

Det første tema er Frugt. Temaet kalder vi Fruity Fresh😀. Jeg forbinder frugt med forår og sommer, og derfor passer det jo godt at lave det nu. Jeg tror ikke, at dette ville have været lige så fedt at lave om vinteren. Men hvis man vil, kan man sikkert få det til at fungere lige meget hvad.
Det første design er jordbær. Jeg elsker at lave jordbær på neglene. Det ser så sødt ud. Designet jeg har lavet er ret enkelt, en nude base, med store røde jordbær på. Men jeg kan rigtig godt lide det.
Til designet har jeg brugt to lag OPI Samoan Sand, og til jordbærrene har jeg brugt OPI Off with her red, til bærret, og China Glaze Four leaf clover til toppen.  Kernerne er lavet med OPI Black onyx.

Jeg kan rigtig godt lide dette design. Men noget der ville have været endnu bedre, ville være en lyseblå base. Det ville bare have været kanon. Men jeg ville gerne holde det simpelt og enkelt, og have jordbærrene i fokus, og det synes jeg nu er gået ret godt!

Fun Fact: Strawberry Avalanche er en sang af Owl City. Oversat betyder det Jordbær Lavine.. jeg synes det er ret sjovt. Det er desuden en rigtig god sang!

5 Comments on “#1 Fruity Fresh – Strawberry Avalanche

  1. Esse, det er så fantastisk flot lavet!! Virkelig.
    Jeg stemte på kirsebær. Super dejligt, at der er så mange, som har stemt!

    • Haha, genialt. Den hat er virkelig sød! Den minder faktisk lidt om mit design, jeg skulle bare have brugt en creme-farvet base ;D

  2. Hvad bruger du til at lave sådan et fint design?🙂

Skriv et svar

