NOTD – Essie Mint Candy Apple

Hello people.

Har det ikke bare været en skøn dag i dag? Hvor skønt har vejret ikke lige været? Virkelig herligt. Jeg spiste frokost ude på terrassen med familien, og lavede photoshoot med min søster. Så skønt!

Dagens lak har jeg faktisk haft på i et par dage nu, og den har holdt rigtig godt, og den er så fin. I kender den alle, Essie’s Mint Candy Apple, og har sikkert også prøvet den, eller har den, men jeg har først prøvet den nu. Faktisk var det min søsters, som jeg nu har fået, fordi hun ikke selv bruger neglelak. Så det er jo fedt! Og ja, I know, jeg er så langt bagud med neglelak “trends”, men sådan er det.

Jeg elsker denne lak. Den er simpelthen så frisk og forsåsagtig, og jeg kan godt lide, at den er mere blå i det end China Glaze Re-fresh Mint. Jeg synes den er rigtig dejlig!
På billederne har jeg et lag Herõme nail hardener ekstra strong, lo lag Essie Mint Candy Apple og et lag seche vite.

Og så har jeg taget billederne med mine fine tulipaner som jeg fik forleden af min mor. Den skønneste farve!

Det er så fint. Og så elsker jeg de to farver sammen, neglelakken og blomsterne. Flot flot.

Btw, så har jeg vundet Neglenymfernes Baby konkurrence, så fedt!
Så jeg poster mit Baby design på bloggen i morgen.. hvis jeg husker det😀

4 Comments on “NOTD – Essie Mint Candy Apple

  1. Ved det er et gammelt indlæg,men jeg har også købt denne neglelak, men på mig er den helt gennemsigtig-.-
    Har du lagt et hvidt lag under eller hvad har du gjort siden den er blevet så flot?🙂

    • Her er det bare to lag. Jeg synes det er en lak der er ret nem at lægge. På mig behøver den ikke mere en to lag🙂

Skriv et svar

