NOTD – Fishbones

Hey!

I dag har jeg fået lavet noget stamping, fordi jeg har ikke rigtig fået brugt mine Bundlemonster plates, og det er lidt ærgerligt, for de er så søde. Så i dag skulle det være. Desuden har jeg planer om flere stamp-manis, fordi jeg synes det er skide sjovt. Jeg har bare lige noget jeg skal købe, før det bliver endnu sjovere, men det skal jeg nok fortælle mere om, hvis jeg køber det..

Jeg har prøvet min China Glaze Pelican Grey. Jeg synes den er rigtig flot, og jeg er helt vild med det meget delikate shimmer. Dog synes jeg ikke, at den er flot til min hudfarve. Det er ellers aldrig noget jeg går op i, for hvis farven er pæn, så er jeg tilfreds. Men der er et eller andet, der ikke fungerer.
Nå, men det bliver lidt finere da jeg fik stampet lidt fiskeben derpå. Til stamingen har jeg brugt en Bundlemonster plade, BM04, en af mine yndlingsplader, netop på grund af fiskebenet. Det er så sødt. Lakkerne til stampingen er OPI Russian navy og OPI Ogre the top blue.

Jeg undskylder for forskelligt lys osv. Sådan er det, når man tager billederne på forskellige tidspunkter. Og mine neglebånd, og fingre, hader mig i øjeblikket. De har det vidst ikke så godt.. ;(

BONUS (fordi jeg synes billedet er ret sejt..)

Fun Fact: Nogen der kender skomærket Fishbone? Det er seriøst det første jeg tænker på, når jeg tænker “Fishbone”. Min søster har vidst stadig sine gamle Fishbone-støvler.. De er ret gode faktisk.

BTW, vil I kende mig bedre? You know you want to😉. Jeg faldt over denne her side kaldet We heart it, en side alla Tumblr og twitter, hvor man “heart’er” billeder man kan lide. Jeg gik lidt amok med det i dag, for det er faktisk ret sjovt, og en dejlig nem måde at blogge på. Jeg synes, at I skal tjekke siden ud. den er ret sjov, og der er nogle gode billeder ind i mellem.
http://weheartit.com/Coewless
Until next time. Peace.

5 Comments on “NOTD – Fishbones

  1. Jeg kan rgtig godt lide sådan farverne spiller sammen, virkelig fedt design og godt farvevalg! (:

    Nå, nu til noget helt andet. Jeg har fået købt mig en neglehærder fra Herôme, dog i strong, men jeg kunne virkeligt godt tænke mig at vide hvordan du gør, i løbet af de 3 – 4 dage. Jeg blev nemlig lidt i tvivl omkring den da jeg søgte på nettet. Nogle sagde at man tog neglehærderen af på 3 dagen og tog et lag på igen efter man havde taget det af, andre sagde at man skulle tage det af på 3 dagen og tage et nyt lag på, på 4 dagen. Så ville jeg bare lige høre: hvad gør du?

    • Mange tak!

      Jeg bruger min nail hardener hver gang jeg skifter neglelak. Jeg bruger den jo både som hardener og underlak, så derfor giver det mening for mig, at gøre det når jeg skifter neglelak.. Og det er jo der hver 3/4 dag, så det passer jo meget godt😀.

  2. Så sådan som jeg forstår det, er at du: lægger et lag neglehærder, på førstedagen. Og så lægger du en almindelig farvet lak ovenpå. Og så på 3 eller på fjerdedagen tager du det af igen?
    Bare lige for at være helt sikker, for tror nemlig jeg gør det lidt forkert!:/

    • Sorry at jeg først svarer nu, jeg håber, at det er ok.

      Altså jeg skifter bare når jeg skifter neglelak. Jeg skifter ca. neglelak hver 3. dag. Så jeg fjerner bare min neglelak, tager hardener på + neglelak ovenpå igen.
      Og bare rolig, der er ikke nogen forkert måde at gøre det på. Jeg ved, at det står bøvlet på deres hjemmeside og sådan, men det vigtigste r jo bare, at der virker for én selv. Og denne metode virker for mig😀

      Men husk, at det også er sundt at lade neglene ånde en gang i mellem: Så feks. tage en nat hvor de ikke har noget på, og så lakere dem dagen efter.

      Jeg håber du forstår det😀

      • Det er skam helt okay.🙂

        Jeg vil prøve din metode en dag, og se om det virker. Og jeg skal nok prøve at huske det med at lade dem ånde lidt. (: Og mange tak fordi du har giivet dig tid til at skrive svar tilbage til mig! Tusind tak.

Skriv et svar

