NOTD – Deborah Lippmann Naked

So, jeg sagde jo at jeg ville poste en notd i dag, af DL Naked. Jeg er bare ikke så tilfreds med billederne. Men der er gået et par dage siden min sidste notd (DL waking up in vegas, som holde rigtig godt!), så jeg synes, at det er på tide med en ny.

Naked er en nude lak, som dog også er lidt lyserød, brun og gul. Det kommer faktisk helt an på lyset. Men nude, det er den. Desværre ser lakken ikke lige så flot ud på billederne, som den gør i virkeligheden. Og mine fingre ville hele tiden vises på billederne som røde, selvom de ikke var det. Så det var lidt irriterende. Den rigtige farve var desuden svær at opfange. På billederne er den mere gul, hvor den er mere.. almindelig nude i virkeligheden. Det andet billede er klart tættest på den rigtige farve.
Men jeg kan virkelig godt lide farven. Jeg synes den er dejlig “stille og rolig” (som jeg siger.. jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare mig selv ;D). Et godt råd though, det er en god idé at arbejde lidt hurtigt med den, altså hurtige strøj. Jeg synes det gjorde lagene meget flottere, og lakken blev nemmere at styre, da den er lidt tynd i det.
På billederne har jeg tre lag på, men der er stadig visible nail line. Men netop fordi det er en nude lak, synes jeg ikke, at det gør så meget.

That’s it for today. Næste notd lover jeg bliver mere spændende. Jeg overvejer snart at lave noget stamping ;D

One Comment on “NOTD – Deborah Lippmann Naked

Skriv et svar

